#1 Skrevet April 11, 2013 (endret) Oslo lokallag vil også i år som i fjor arrangere utstillingstreff. I år har vi flyttet treffet til August igjen for å få fylt opp den delen av treffsesongen. Datoen blir 17/8 og det hele starter kl 11.00. Nærmere info om sted og program for dagen kommer så fort dette er i boks, men programmet blir vell ganske likt som i fjor, men med planer om litt aktiviteter for store og små i løpet av dagen. TID: Lørdag 17/8 Kl 11.00 STED: Møller Frysja, Frysjaveien 31b (hovedkontoret til Møller). Møller sitt museum vil være åpent under treffet. Premiering vil bli som følger: - topp 3 VW - topp 3 Audi - beste classic (dersom det dukker opp mer enn 5 biler i klassen) - Beste felg - Beste Skoda/Seat (krav til minimum 10biler for denne bedømmelsen) bedømmingen skjer fra kl 13-14 og premieutdeling vil være ca kl 15 (litt avhengig av vær og stemning) Priser: Salg av Pølser og brus som ifjor. bruker i nå tradisjon tro 50"lappen" Salg av lodd. Utstilling: 50 kroner Kiosk: wienerpølse med lompe, ketchup og/eller sennep brus for 50 kroner får du 3 valgfrie ting (dvs 2 pølser+1 brus, 2 brus+1 pølse, 3 pølser eller 3 brus) Det blir også salg av skiltplater til 50,- kr pr stk. samt utdeling av klubbklistremerker. DIV INFO: I umidellbar nærhet finnes det bademuligheter (Frysja dammen, starten på Akreselva) for de som tar med barn/kone/mann. 10 minutter å rusle bort til Teknisk Museum. Drøye 10 minutter til trikken som stopper 2 minutter fra Storo Senteret for de som vil sende familien på shopping under treffet. Så her er det mye å gjøre i umidellbar nærhet for de som synes det er kjedelig å rusle rundt bilerne i noen timer. Vi har gleden av og ha med oss Dioder.no og Chipsenter denne dagen med utstilling Håper alle som kan vil ta turen og at været i år vil være bedre enn i fjor Vwel møtt Hilsen Oslo lokallag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 11, 2013 Prøve å få med seg dette i år:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 11, 2013 Jeg skal få med meg de fleste treffa i år, så dette blir jeg gjerne med på! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 11, 2013 I'm there! Lag ett arragement på Facebook også da, Frank 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 12, 2013 I'm there! Lag ett arragement på Facebook også da, Frank sådær 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 2, 2013 Da nærmer dette seg med stormskritt folkens :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 2, 2013 Nice 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 2, 2013 Hmm. Fin dagstur detta om været er nice 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet August 12, 2013 Ikke lenge igjen! her er link til facebook eventen! https://www.facebook.com/events/124311774425299/ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet August 12, 2013 Prøver å ta meg turen dit ! Ingen grunn til å ikke komme ! Må bare sjekke opp litt nøyere 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet August 12, 2013 kommer om jeg får fikset bilen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet August 14, 2013 Noen ta med vag-com? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet August 14, 2013 Jeg kan hive med vagcom 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet August 16, 2013 Hvem kan jeg spørre om klistremerker og slikt? Og når er siste frist for å være der om man vil stille ut? Helt ny medlem, så er litt fersk på treff og slikt Om noen vil forbarme seg over en forvirra stakkar kommer jeg opp i en Orange Polo R-Line. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet August 16, 2013 Jeg kommer desverre ikke pga trøbbel med bilen. Hadde gledet meg veldig til detta, så håper dere tar bilder og legger ut. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet August 16, 2013 Hvem kan jeg spørre om klistremerker og slikt? Og når er siste frist for å være der om man vil stille ut? Helt ny medlem, så er litt fersk på treff og slikt Om noen vil forbarme seg over en forvirra stakkar kommer jeg opp i en Orange Polo R-Line. Jeg har kjørt opp klubb hengeren nå i kveld. Der melder du deg på utstillinge ved annkomst og der er det også muligheter til å kjøpe skiltplater og klistremerker + annet. Treffet begyner kl 11:00 og skal du være med på utstilling må du være der og påmeldt før kl 12:00 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet August 17, 2013 Takker for ett knall bra treff. 55 utstilte biler. 11 kg solgte pølser og 8 brett med brus. Oslo lokallags styre takker alle oppmøtte for en fin lørdag i fint vær med fine folk:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet August 17, 2013 Mye bra biler å glane på idag. Og for en super plass å ha treff. Tommel opp til oslo folket! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet August 17, 2013 Legg ut liste over hvem som vant og sånt da:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet August 17, 2013 (endret) Mitt første treff hyggelige folk og mange fine biler Bra arrangement . Om noen skulle ha behov for profesjonell Bilpleie før neste treff så ta kontakt med meg eller gå direkte tll optbilpleiesenter.no 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet August 18, 2013 (endret) topp3 Audi Kristian Lehne - Audi A1 Tore Øimoen - Audi TT Rune Finberg - Audi UrQuattro Topp3 Volkswagen Patrick Tyszko Vw Golf Mk5 R32 jan Tore Kopperud Vw Golf Mk1 Cab Rolf Mohn - Vw Jetta mk3 Beste Classic Bård Christiansen - 1973 Vw 1303S Beste Felg Patrick Tyszko - BBS RS med Turbo Fans 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet August 18, 2013 Takk for morsomt treff mye fint å se på ^^ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet August 18, 2013 Noen bilder fra treffet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet August 18, 2013 Eieren av Ur Quattroen er medlem nr 21528, Rune Finberg, Elverum. Hilsen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet August 18, 2013 skulle likt å sett bilde av vinnerbilene og hvorfor, for jeg er ikke enig i flere der... dette er sted nr 4 jeg har vært på, hvor det er biler som er helt etter "standard oppskrift(blank, lavere og annen felg)" som vinner uten at jeg skjønner hva eller hvilken bil det er 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...