Orginalt understell til Golf 2 til låns/salgs i Bergensområdet?

Anbefalte innlegg

Hei.

 

Er det noen som har et sett med orginale dempere og fjærer til Golf 2 liggende. Skal kun brukes til en EU-Godkjenning og maks kjøres et par kilometer.

 

Send en pm om du har noe liggende, eller kjenner til noen som kan hjelpe. :)

 

Ronny

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det noen som har liggene en komplett bak-demper til Golf 2. Trenger til eu-kontroll.

 

Stian

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vet Tommy Westervik har noe originalt understell liggende som tidligere har vært brukt i forbindelse med EU kontroll :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vet Tommy Westervik har noe originalt understell liggende som tidligere har vært brukt i forbindelse med EU kontroll :)

Har fått låne det settet, men mangler toppskålen på fjæren på den ene demperen bak og den hylsen som skal sentrere demperen i nedre fjærbenslageret!

Du har ikke noe liggene du da?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Selve toppskålen har jeg ikke liggende, selve hylsen kan jeg sikkert dreie,om du måler den andre, slik at det bare er fjærskålen som mangler. Koster ikke disse delene bare noen kroner hos Møller?

 

Men når du sier det, så kan jeg muligens ordne fra en Polo 6n, det mener jeg er ganske så likt. Dog pleier det å være rustet i filler.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Selve toppskålen har jeg ikke liggende, selve hylsen kan jeg sikkert dreie,om du måler den andre, slik at det bare er fjærskålen som mangler. Koster ikke disse delene bare noen kroner hos Møller?

 

Men når du sier det, så kan jeg muligens ordne fra en Polo 6n, det mener jeg er ganske så likt. Dog pleier det å være rustet i filler.

 

Konge, begynner jo å nærme seg Våler!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.