#1 Skrevet April 12, 2013 Spørsmålet er sikkert spurt før, og flytt eller slett tråden om den er overflødig. Men klarer ikke finne info, bekreftelse eller avkreftelse om dette treffet i år. For min del og de fleste jeg kjenner er dette ett treff som ALLTID har markert starten på sessongen. Er det planlagt noe, er det noe vi "andre" kan gjøre for og bidra for og få gjennomført dette treffet? Er sikker på det er mange inkl. meg selv som kommer litt før og bidrar her om det trengs for og få det gjennomført. Håper på snarlig svar, og en mulighet for att vi kan få i land dette! Dette har vært en tradisjon som er godt gjennspeilet i oppmøte, og som jeg håper ikke stopper i 2012. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 12, 2013 om det er noe treff før vi som skal til wörthersee drar 26april så kn jeg og sikkert hjelpe til litt FOR dette er tross alt sesongstartens førstefødte treff 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 13, 2013 Spørs vel om den helga er da det evt burde vært, mtp tid for og få det til.. Men er det seriøst INGEN fra hadeland som kan svare på dette?! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 13, 2013 Har ikke hørt noen verdens ting om dette i år. Å ser at Kjetil som er lokallagsleder herover ikke har vært aktiv her siden juli i fjor. Så det ser jo noe dårlig ut desverre.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 13, 2013 Men er det ikke mulig at noen andre fra hadeland tar initiativet? Må vel være flere fra Hadeland som er gira på og få dette til? Jeg stiller opp værtfall for og få dette til 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 13, 2013 Jeg er også med for å prøve å få til dette Er vel alltid siste helga i april dette treffet, så er vel 27 som er den mest aktuelle datoen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 13, 2013 Ja, Stå på litt nå Gutta! Så vi kommer oss på treff 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 13, 2013 Hva med å ta turen til Hokksund den 27/4? Er utstilligstreff der da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet April 13, 2013 Sesongen starter liksom ikke før Hadelands treffet har vært er min mening... så satser på at noen ildsjeler ordner detta. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet April 13, 2013 Ser ikke ut som det er store aktiviteten i Hadeland lokallag, så da bør vel folk heller støtte opp om vw/audi treffet i Hokksund 27 April istedenfor? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet April 13, 2013 noe tråd om det treffet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet April 13, 2013 Hvis jeg får med noen så kan jeg delta på og fikse til treff ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet April 13, 2013 Tenkte jeg skulle ta noen telefoner mandag for å få litt ting på plass. Så satser vi på at det blir noe av dette treffet i år også slik som det har vært de siste årene Med litt hjelp av folk i klubben så satser jeg å at vi skal få dette til Edit: Der var du litt før meg Geir Einar 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet April 13, 2013 http://forum.vacn.no/showthread.php?252983-Aktiv-Auto-V%E5rtreff-2013-27-April Hvorfor ikke møte opp her istedet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet April 13, 2013 Må nesten ha med Hadeland! håper noen kan ordne dette, jeg har desverre ikke mulighet.. om ikke så blir det vel en tur til hokksund og, men blir ikke det samme 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet April 13, 2013 Bør vel ikke legge et treff på samme dato som Hokksund? Ettersom Hadeland har vært trege, bør de finne en annen dato.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet April 14, 2013 Burde prøve å få unngått det ja, helgen etter den 4 mai er jo også en mulighet. Må få gjort det slikt at det passer for flest mulig hvertfall. Uansett dato så må vi prøve å få til et Hadelandstreff også i år 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet April 14, 2013 Hva med 28. April? Kan prøve å få med noen fra Lena/Gjøvik område til og hjelpe til vis det trengs? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet April 14, 2013 Men litt dumt det kræsjer med et annet treff da, spess siden vi er treige så derfor får vi heller satse på 4 mai 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet April 14, 2013 Hadelandstreffet er jo tradisjon 4.mai er fint så det ikke krasjer med Mjøsa sitt første treff 11.mai 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet April 14, 2013 Det er kanskje best å ha det på en søndag vis det skal komme mest mulig folk? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet April 14, 2013 stemmer for 4 mai! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet April 14, 2013 Tror vi prøver på 4 mai, skal ta noen telefoner i morgen også kommer det nok en tråd her i morgen eller tirsdag om treffet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet April 15, 2013 4 mai stemmer jeg også for! Kan ingen ta en telefon til Håkon Olrud og de andre som har vært med og arrangert dette? Er vel løvbrøtte brødrene og Svein Erik som har holdt på med dette? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet April 15, 2013 4 mai stemmer jeg også for! Kan ingen ta en telefon til Håkon Olrud og de andre som har vært med og arrangert dette? Er vel løvbrøtte brødrene og Svein Erik som har holdt på med dette? Har satt av tid til å få til dette i kveld 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...