Vårmønstring Hadeland 2013?

Anbefalte innlegg

Har hørt så mye om dette treffet men aldri vært på det. (Siden jeg kom inn i VAG miljøet i høst)

Som flere skriver her så er det treff i Hokksund og så ett på Drive i Hamar nå på våren, får dere satt sammen Hadelandstreff til 4 mai må info ut type i går! :)

 

Men syns det er stas at folk tar tak i dette! :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvordan gikk det med planlegging i går ? trengs det noe hjelp er jeg gjerne med og hjelper til! det er ikke ordentlig sessongstart uten dette! :)

 

hadde vært kurrant med 3 treff 3 helger på rad ! :)

 

let me know!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvordan gikk det med planlegging i går ? trengs det noe hjelp er jeg gjerne med og hjelper til! det er ikke ordentlig sessongstart uten dette! :)

 

hadde vært kurrant med 3 treff 3 helger på rad ! :)

 

let me know!

Joda, det gikk bra. Venter bare på svar fra Møller om det går bra at vi står der. Måtte visst taes opp da de er åpent på lørdager nå. Så blir nok litt senere klokkeslett i år da det antageligvis på taes etter stengetid. Men regner med at vi får et positivt svar ;) Vi trenger nok sikkert hjelp på treffdagen hvertfall Andreas, sier ifra om det trengs. Kjempebra at du stiller opp! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

EEEEP 4Mai, da må jeg jaggu meg få bilen klar snart :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

De har vært oppe før og de, har jo vært litt av greia.. Har det ikke?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror de har pleid å være stengt på lørdager på Gran. Så virka ut som om han mente vi kom til å stå i veien for de... Dersom vi får være må vi nok bare i verste fall begynne treffet etter stengetid (13.00) Og heller holde på lenger utover dagen. Satser på å høre fra de iløpet av dagen så vi får en ordning på dette ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Forhandleren vil ikke ha treff og markedsføring sammen med klubben?! Det er det første gangen jeg har hørt om!

 

Har jo forhandlere som ønsker å arrangere treff og events med klubben. Dette syns jeg virket veldig rart.

 

 

Men bra det blir treff i det minste! Bra jobba! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.