Anbefalte innlegg

Hallo!

 

Jeg kjøpte meg en S4 c4 avant for noen måneder siden, storfornøyd, suveren bil om man har det som bruksbil, og litt familie.

 

Men jeg har firmabil, og ingen familie helt enda. Så jeg bruker S4'n veldig lite.

Så kjøpte en kompis av meg en S2, så jeg tenkte jeg kunne like så godt teste den ut, og kjenne forskjell... Så ja, jeg skal ha S2 isteden, mye mer sportslig og leken.

 

Passer meg mye bedre mtp hvordan ting er nå: smil :

 

Så greia er vel at jeg er interrisert i en S2 til 100.000, som ikke er dulla alt for mye med, vil ha en original og fin stand S2 :)

 

Kan strekke med litt høyere i pris om jeg virkelig liker tilbudet. Helst ikke så alt for langt unna oslo/akershus området.

 

Men jeg må såklart selge S4 først for å ha pengene.

 

Christian.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du blir å legge ut S4'n tilsalgs snart? Pris du hadde tenkt deg?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir å legge for salg ja, liker jo bilen godt, så er litt treg med å legge den ut for salg.

Jeg har tenkt meg 60.000 for den.

Jeg kan få lagt ut noen bilder osv her snart. Nylig vært på S-sentrum og bytta mye deler, senkesett 30mm, og EU godkjent.

Har omtrent ikke kjørt etter det.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tenker litt på å selge min, se tråden i signatur. Velholdt bil som er tilnærmet original og ingen tidligere kollisjonsskader :) Ta kontakt for mer info.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

DSC_0253.jpg

 

Her er 2 bilder, til jeg får tatt nye bilder av bil, for bedre annonse.

DSC_0240.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei og nei. Jeg har gått å grugla litt på det at jeg skal kvitte meg med S4'n.. Men pokker ta, i går kveld så så jeg på den, fra en vinkel som bare tokk meg, den ser så bra ut og liker den for godt til å bytte ut. Kanskje senere.

 

Så jeg legger dette byttet på vent =)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.