#1 Skrevet April 20, 2013 Hei Kan noen av dere i Trondheim lokallag anbefale et bilpleiefirma? Evt har vi i klubben avtale med noen? Vil ha en lakkrens og polering nå som vinteren slipper taket. Mvh Per 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 20, 2013 Jeg vet at sandfærhus bilpleie er temmelig bra dog holder di til på Stjørdal.. Eller så har du jo Scandic stine... Men i trheims området.. Tja kanskje Ren bil på flatåsen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 20, 2013 Bli kanskje litt langt til Stjørdal. Bor i Surnadal ca 13 mil sør/vest for Trondheim. Er dog i Trondheim ganske ofte, broderen bor i Kroppanmarka og jeg har sesongkort på Lerkendal. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 20, 2013 Du får ta en runde på detailersclub.no under jobb ønskes utført, personlig så har jeg kunnet hjelpe deg, men er overbooket for tiden... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 20, 2013 RS Bilpleie på Lade, samt flere medlemmer her inne som er gode detailers 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 15, 2013 Du får ta en runde på detailersclub.no under jobb ønskes utført, personlig så har jeg kunnet hjelpe deg, men er overbooket for tiden... Takk for tipset Thomas. Tok kontakt med Robert Vårhus på detailersclub.no. Han tok på seg jobben, er kjempefornøyd med resultatet. Mvh Per 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 31, 2013 Kjempegreier 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...