Bilpleie i Trondheimsområdet

Anbefalte innlegg

Hei

 

Kan noen av dere i Trondheim lokallag anbefale et bilpleiefirma? Evt har vi i klubben avtale med noen?

 

Vil ha en lakkrens og polering nå som vinteren slipper taket. :)

 

Mvh

Per

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg vet at sandfærhus bilpleie er temmelig bra dog holder di til på Stjørdal.. Eller så har du jo Scandic stine...

Men i trheims området.. Tja kanskje Ren bil på flatåsen?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bli kanskje litt langt til Stjørdal. Bor i Surnadal ca 13 mil sør/vest for Trondheim. Er dog i Trondheim ganske ofte, broderen bor i Kroppanmarka og jeg har sesongkort på Lerkendal. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du får ta en runde på detailersclub.no under jobb ønskes utført, personlig så har jeg kunnet hjelpe deg, men er overbooket for tiden...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

RS Bilpleie på Lade, samt flere medlemmer her inne som er gode detailers

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du får ta en runde på detailersclub.no under jobb ønskes utført, personlig så har jeg kunnet hjelpe deg, men er overbooket for tiden...

 

Takk for tipset Thomas. Tok kontakt med Robert Vårhus på detailersclub.no. Han tok på seg jobben, er kjempefornøyd med resultatet.

 

Mvh

Per

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjempegreier :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.