Anbefalte innlegg

Er det mange fra Trondheimsområdet som skal på Gatebil-treffet på Våler neste helg?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg skal kanskje en tur på lørdag. Men vurderer å droppe det pga. køkøkø og dyrt. Ikke er det noe vits å kjøre på banen heller tenker jeg, pga mye folk (=kø) og gærninger på banen...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg skal kanskje en tur på lørdag. Men vurderer å droppe det pga. køkøkø og dyrt. Ikke er det noe vits å kjøre på banen heller tenker jeg, pga mye folk (=kø) og gærninger på banen...

 

Er det så ille på vårtreffet også? Trodde hovedtreffet senere i sommer var det som var ille?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det så ille på vårtreffet også? Trodde hovedtreffet senere i sommer var det som var ille?

 

For å være helt ærlig vet jeg ikke, da jeg ikke har vært på Våler før. Men i reklamen på bl.a. dinside.no så sier de jo at det er nordens største biltreff... Og gatebil tiltrekker seg uansett fler og fler folk virker det som hvert år, men det er mer og mer fyllefest i stedet for biltreff. Jeg vet om mange som ikke gidder å dra på gatebil nettopp på grunn av dette, gjerne i kombinasjon de høye prisene.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Si mæ e dåkk sær eller?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Man må jo regne med at det er en del folk på et stort biltreff. Allt annet ville vert litt rart :)

 

Våler er utrolig mye bedre enn Rudskogen fordi Våler har kapasitet for å ta imot så mye folk.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det mange fra Trondheimsområdet som skal på Gatebil-treffet på Våler neste helg?

 

jeg drar delvis i vei på torsdagskvelden jeg..kjører til tynset og overnatter for så å dra i vei fredags morgen kl 9.00(må få en bra plass til vogna vettu :) )

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.