Svensk unggutt i "falsk politibil" youtube Video

Anbefalte innlegg

En som dro den litt lenger enn han her til lands med IDIOTI E30`n

og "bygde" sin egen polisbil :P

 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lov å benytte gamle Polis dekoren i Sverige :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Man kan jo kanskje si det var noe tvilsom behandling fra politiets side her, men han var rimelig dust han i "Politi"-bilen til tider også.

Kult å bygge sin egen politibil, men da legger man vel nogenlunde opp til det selv.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har lite å si at han i "politibilen" er dust. Politiet må forholde seg til lovverket, det at de driver regelrett "stalker" karen er maktmisbruk og et tegn på at de tar seg friheter. De bevisst prioriterer denne nepa istedenfor kriminelle, det er et LANGT større samfunnsproblem enn en fake politibil. Og det fordi de blir pelt litt på nesa...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Helt klart! Men opplevd det samme her jeg.. og vil ikke si min ligna veldig på en Politibil selv om det lå litt i kortene å etterligne.. avgjør selv!

Jeg fikk beskjed om å rive av alt sammen eller få mangellapp og visning. Jeg valgte det siste :)

 

 

35253_10150221073460447_72723_n.jpg

 

34772_448884770198_8379794_n.jpg

 

De på BT skjønte ikke hva problemet med dette var og sa ikke noe på det.. fint det hei! :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Helt klart! Men opplevd det samme her jeg.. og vil ikke si min ligna veldig på en Politibil selv om det lå litt i kortene å etterligne.. avgjør selv!

Jeg fikk beskjed om å rive av alt sammen eller få mangellapp og visning. Jeg valgte det siste :)

 

 

 

De på BT skjønte ikke hva problemet med dette var og sa ikke noe på det.. fint det hei! :D

 

Hehe, hva stod det på mangelappen da ? :) Er vel uansett maange år siden politibilene var sorte og hvite, her til lands har vel både politiskrifta og de blå/røde stripene "copyright" om jeg ikke tar helt feil ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var vel en kar med en gammel volvo som malte røde og blå striper i politibildesign, og skrev idioti på bilen der det skulle stå politi.

De irriterte seg fryktelig over det, men det endte vel i retten, og da fant de at det ikke var noen lover mot å male bilen hvit, rød og blå. Politiet mente og det var fornærmende å skrive idioti, men ble ikke sett på som noe ulovlig det heller.

Han måtte vel plukke av blålysa, thats it...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal se pipa hadde fått en annen låt hvis han ble angrepet av en psykiatrisk pasient som trodde det var ekte polisen. Da kan du sitte å være kul og "jajamensan"..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er nok flere ja, tilogmed jeg ser att det der er en Jetta einzer:D

Mener det var en 240 stv som hadde lik dekor også, men finner ikkeno nå, hadde blålys også, men det ble det bot og mangellapp av...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe, hva stod det på mangelappen da ? :) Er vel uansett maange år siden politibilene var sorte og hvite, her til lands har vel både politiskrifta og de blå/røde stripene "copyright" om jeg ikke tar helt feil ?

 

Der stod det Sjekk dekor for lovlighet, samt lysbøyle.

 

Han på BT syns bilen var fin han og sa at gule lys er ike noe som må godkjennes. Kravet er E-merking, 360 graders lysradius og en bryter med lys i synlig posisjon for fører som viser når varsellys er aktivt.

 

Var en ambulanserussebil i Trheim også som gikk opp til Politidirektoratet tror jeg. Hadde samme farger og dekor bare Ubalanse i stedet.

 

Som noen sier, det er kjedelig den dagen noen trenger hjelp og misforstår deg som en redningsetat. Da blir man fort svar skyldig ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er nok lite lurt/følsomt å drive noen form for politietterligning nå etter utøya hendelsen, jeg ville hvertfall ikke gjort det nå...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja jo, uansett så var mitt tilfellet, idiot og parodi bilene samt ubalansen før 22/7 :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.