Er det noen som stiller på Entusiasttreff Klepp 1. mai?

Anbefalte innlegg

Er alltid noen i klubben som er innom og kikker vil jeg tro, men om det stilles ut som klubb er jeg mer usikker på.

 

jeg skal ihvertfall dit!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dukker nok opp en del klubb medlemmer her ja :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg skal!

Er et supert treff detta her, anbefales, pleier bli bedre år for år. Mye kjekt og forskjellig å se.

Men vi har vel ikke stillt opp som klubb før, kanskje vi skulle fått til en gjeng som sto samlet??

Bmw og Mercedes klubben pleier jo å stille mannsterke, og en del ifra Opelmotorsportclub.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde einseren vært på veien sku jeg tatt den med, men kan jo hende jeg dukker opp med den slitte countryen bare for å la folk se noe av sjeldnere typen :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde vært gøy å stått litt samlet ja.

 

Jeg har aldri vært der før, så om noen har noen ideer på hvordan vi skal klare det, så hadde det vært veldig bra.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde vært gøy å stått litt samlet ja.

 

Jeg har aldri vært der før, så om noen har noen ideer på hvordan vi skal klare det, så hadde det vært veldig bra.

 

Da må du komme! Pleier å være veldig bra oppmøte, av alle merker og varianter kjøretøy. Og alle er velkomne til og stille ut også, er jo ikke noe krav til hvor fin/strøken den må være, bare kjekt for folk å se hva som er til stede. Det er jo det treffet er for, at folk viser frem hva de har;)

 

Når det gjelder å stå samlet så gjelder det gjerne å være litt tidlig ute, har sett at andre bilklubber gjerne begynner å komme 1 times tid før åpning allerede, de har jo ofte med seg noe form for klubbtelt og gjerne klubbshop også, men vet ikke hva vi har av sånt? Vi skal nå uansett få til å stå noe samlet, jeg/kona er uansett tidlig ute og kan prøve å finne en god plass.

Men så spørs det jo hvor mange plasser vi skal evt. holde av sånn cirka?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde einseren vært på veien sku jeg tatt den med, men kan jo hende jeg dukker opp med den slitte countryen bare for å la folk se noe av sjeldnere typen :P

 

Kjør på, kjekt å se noe sjeldent, de er jo dritkule;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjør på, kjekt å se noe sjeldent, de er jo dritkule;)

 

Må nesten rydde litt i bilen da, og til og med vaske den for første gang :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg tenkte eg sko ut.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Høres bra ut. Er medlem på bimmers, da jeg har en BMW også (overlevert til kona nå).

 

Virker som om BMW folka kommer mannsterke. Hadde vært bra om vi klarte å stille en gjeng også.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ska innom ein tur med guttungen og muligens eg slepe kånå med ein tur :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg hive meg nok ud ein tur om veret e bra :) Men stille isje ut någe bil...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.