Anbefalte innlegg

Hvor mye rabatt får medlemmer av VACN hos ES-tuning? 10%?

 

skal ha ny Chip og effektanlegg. Sjekker derfor litt rundt på priser.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har vært der å snust litt på pris der selv for fattern, fikk beskjed om at det var 10% for VACN :)

 

Men den listen som ligger på siden dems er vel ikke helt veiledene lengre akkurat.. Hverken på pris eller effekt. Anbefaler deg å ta en telefon, eller sende en mail :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg var inn for et par uker siden og fikk gjort noe småtteri med bilen, da fikk jeg ihvertfall 10%, men det var vel på deler og ikke på arbeid, såvidt jeg husker...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har fått pris på chip og effektanlegg, men glemte i farta å si at jeg var medlem. fikk dog bedre pris på effektanlegg en anneplass.

er vel ikke så mange andre her i trondheim som lager chip til biler? i så fall tas tips imot med stor takknemmelighet :tilber:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har fått pris på chip og effektanlegg, men glemte i farta å si at jeg var medlem. fikk dog bedre pris på effektanlegg en anneplass.

er vel ikke så mange andre heri trondheim som lager chip til bilder? i så fall tas tips imot med stor takknemmelighet :tilber:

 

Så vidt meg bekjent er det vel ikke så mange andre i landet som driver med det..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.