#1 Skrevet Mai 14, 2005 Er det noen fra Bergen lokalag som skal nedover til denne begivenheten? Når kjører dere? Vi er to biler som reiser i halv ett tiden fredag... Skal regne GOOOD tid over filefjell som dessverre er den raskeste veien. Huff, anbefaler ikke veien egentlig, men det er nok den raskeste veien. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 14, 2005 Hadde vært kult å fått dette med seg, men tviler jeg får mulighet denne gang. Så du tar filefjellet en gang til Jan Gunnar? hehe. Er det ikke like kjapt med aurland? Bra veier der 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 15, 2005 Jeg regner med at jeg skal nedover på fredagen.... Men når vet jeg ikke. Ser ut som om jeg skal ha med med en kompis eller to, og vet ikke helt når de er klar, men vi kan jo snakkes ut i uken..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 18, 2005 Ta å gi meg en lyd nå du vet når du/ dere reiser nedover da. Kan jo vi alltids kjøre sammen! Hvor skal dere bo Espen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 18, 2005 Regner med vi kommer til å bli på campingen, hvis været er bra da.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 18, 2005 Er det noen fra Bergen lokalag som skal nedover til denne begivenheten? Når kjører dere? Vi er to biler som reiser i halv ett tiden fredag... Skal regne GOOOD tid over filefjell som dessverre er den raskeste veien. Huff, anbefaler ikke veien egentlig, men det er nok den raskeste veien. Skal kjøre i morgen ettermiddag en liten gjeng... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 18, 2005 Er det noen fra Bergen lokalag som skal nedover til denne begivenheten? Når kjører dere? Vi er to biler som reiser i halv ett tiden fredag... Skal regne GOOOD tid over filefjell som dessverre er den raskeste veien. Huff, anbefaler ikke veien egentlig, men det er nok den raskeste veien. Jeg og tenkte å kjøre 12:30 på Fredag. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 19, 2005 Avreise ca 1230 fra Mek¨k på gullgruven. 1 stk passelat. Skal speide etter dere dersom dere er hypp på samlet tropp. Tar det rolig oppover med rikelig med pissepauser og hyppig bilde taking. Be there or ingensted! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mai 19, 2005 Har dere samband i bilene ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...