Bergen:Gatebil 2005, vålerbanen

Anbefalte innlegg

Er det noen fra Bergen lokalag som skal nedover til denne begivenheten? Når kjører dere?

 

Vi er to biler som reiser i halv ett tiden fredag... Skal regne GOOOD tid over filefjell som dessverre er den raskeste veien.

: gråter : Huff, anbefaler ikke veien egentlig, men det er nok den raskeste veien.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde vært kult å fått dette med seg, men tviler jeg får mulighet denne gang.

Så du tar filefjellet en gang til Jan Gunnar? hehe.

Er det ikke like kjapt med aurland? Bra veier der : rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg regner med at jeg skal nedover på fredagen.... Men når vet jeg ikke.

Ser ut som om jeg skal ha med med en kompis eller to, og vet ikke helt når de er klar, men vi kan jo snakkes ut i uken.....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ta å gi meg en lyd nå du vet når du/ dere reiser nedover da. Kan jo vi alltids kjøre sammen!

 

Hvor skal dere bo Espen?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Regner med vi kommer til å bli på campingen, hvis været er bra da.... :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det noen fra Bergen lokalag som skal nedover til denne begivenheten? Når kjører dere?

 

Vi er to biler som reiser i halv ett tiden fredag... Skal regne GOOOD tid over filefjell som dessverre er den raskeste veien.

: gråter : Huff, anbefaler ikke veien egentlig, men det er nok den raskeste veien.

 

Skal kjøre i morgen ettermiddag en liten gjeng...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det noen fra Bergen lokalag som skal nedover til denne begivenheten? Når kjører dere?

 

Vi er to biler som reiser i halv ett tiden fredag... Skal regne GOOOD tid over filefjell som dessverre er den raskeste veien.

: gråter : Huff, anbefaler ikke veien egentlig, men det er nok den raskeste veien.

 

Jeg og tenkte å kjøre 12:30 på Fredag.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Avreise ca 1230 fra Mek¨k på gullgruven. 1 stk passelat. Skal speide etter dere dersom dere er hypp på samlet tropp. Tar det rolig oppover med rikelig med pissepauser og hyppig bilde taking.

 

Be there or ingensted!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har dere samband i bilene ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.