GPS tracker til bilen! (SIM, google maps/earth)

Anbefalte innlegg

Hei folkens!

 

Er det noen som kunne vært interessert i et gruppekjøp her?

I lys av siste meldte stjålne biler her på forumet, tenker jeg å lufte dette for alle.

Dette er en dings som koster ca. 500kr på ebay (Gratis frakt, kan sikkert få nedsatt pris når jeg har en komplett liste over alle som vil bli med.)

 

Denne trenger du bare et SIM-kort til. Du trenger ikke abonnement, du kan heller betale for hver MB og SMS - dermed ingen månedskostnader (med mindre du faktisk trenger å bruke enheten), så kan du sende den en SMS, og få en koordinat tilbake. I tillegg kan du få automatisk varsling ved "høy lyd" "vibrasjon" eller "G-shock".

 

Det beste av alt er at hvis bilen bli stjålet, kan du bare sende denne SMSen. Du får en koordinat tilbake, som du kan oversette i google maps. Denne google-maps visningen tar du bare med til politiet, så vil politiet kunne kjøre RETT til det stjålne kjøretøyet!

 

Enkelte av oss har ikke biler til 350 000,- men selv 500kr er en god investering for oss som er blitt glad i rustholken vi cruiser rundt i.. :-)

Billig forsikring av kjøretøy og innhold! :-)

 

http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=230900004218&ssPageName=ADME:X:AAQ:US:1123#ht_2674wt_1163

 

Hvis folk bare melder sin interesse, skal jeg prøve å få til et kjempetilbud på denne saken! :)

(Alle skal være betalt før det bestilles)

Interesserte: (Totalt 1:)

Joakim R.G

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er interessert i den første du linket. Det vil jo si at hvis noen slår døra inn i bilen din på ett kjøpesenter kan du få en sms hvis den registrere det da:) Genialt spør du meg:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den tenkte jeg også mest på ;-)

Men, i såfall blir jeg nok å bestille alene - Ikke noe å hente på en fellesbestilling med bare 2 stykk! :-)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg er også interessert etter og ha blitt frastjålet 2 biler på 2 år...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mere interesert hvis det finnes en jeg kan koble opp mot G-maps så jeg kan sitte på hiddenn hjemme og se hvor bilen er til enhver tid. Ikke bare få kordinater. Tenkte sånn som for de som var i tyskland nå og andre som kansje er på ferier etc. Så kan man sitte hjemme og følge bilen (hvis man har tillgang til koden da) De snake oil gutta hadde jo sånn mener jeg. Taxi selskaper også har jo sånne. Politi har dem så de alltid vet hvor bilene er etc.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du kan det - du leser ut en koordinat som du mater inn i G Maps :-)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sørg for at de støtter SMS og slikt for operatøren du vil ha, ikke alle slike kan konfigureres! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg bruker selv denne http://intershop.as/produkt/gps-sporing/gps-sporing-med-batteriits-tr22 har brukt den noen år nå og er meget fornøyd med den. sparte en del på forsikkringen også. nå selges de på netthandelen også. kamerat av meg vant nylig en for 100 kr og med gebyrene og dette så havnet han på 300 kr ferdig levert. http://www.netthandelen.no/auction/7293605

 

det jeg liker med enheten er muligheten til og styre ett rele så man kan i teorien koble det opp mot tenning eller drivstoff systemet og stoppe bilen med en melding.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.