#1 Skrevet Mai 12, 2013 Fredag morgen 31Mai, ca. 08.30-09.00 blir det oppstart fra Statoil Klett. Sleng dere med da vel! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 12, 2013 Kan være aktuelt det ja! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 12, 2013 Plana var banekjøring, men rakk ikke montere turbokitet før jeg dro offshore så kommer jeg hjem 19.Mai så det blir litt tight..satser på Funäsdalen neste år:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 12, 2013 sitt på BMW me kompis e. tenkt hele tia å bruk golfen nedover men den bruke så sinnsykt my bensin så droppe golfen kjedli men 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 12, 2013 Er 3 audi b8'er som skal neover fra jobb, men tror vi har tenkt å kjøre for å være der til rundt kl10.00.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 22, 2013 Hei: vinke : En time til Berkåk ? Vi kommer med 4-6 biler fra Nordmøre som kan komme til Berkåk i de tider hvis interesse. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 23, 2013 Ja kanskje det. Vi kjører fra Klett 08.30, så er vel på Berkåk mellom 09.30-09.45 tenker jeg!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 23, 2013 Satser dere på at RV3 åpner eller blir det omvei om Hamar? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mai 23, 2013 Det tror jeg vi tar stilling til i løpet av neste uke, før avgang!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mai 27, 2013 Veien er åpen nå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mai 28, 2013 Hvis det er noen som ikke har fått ordnet overnatting har jeg et hotellrom i Elverum til overs. Thon Elverum. Fikk en meget bra pris synes jeg til 795,- per natt. Billigere enn hytte på campen det:-) Det er dobbeltrom også om man vil ha med seg noen!! Gi en lyd kjapt evt!! Er fra fredag til søndag. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mai 29, 2013 Jeg kjører nedover imorgen ettermiddag. Har også trolig en plass ledig i hytte på Elverum camping hvis noen trenger plass å sove. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Mai 29, 2013 Jeg og Tore Moldal kjører nedover på fredagen etter arbeid, flere som planlegger avreise rundt den tiden? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Mai 30, 2013 Håper å få til å kjøre fredag rundt 13-14 tia 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Mai 30, 2013 Satser for min del på oppmøte med rask avreise fra Klett rundt 8.30. Greit å ha litt god tid. Blir sikkert en pitstop på Alvdal hvis været tilsier at det er på tide med en is 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Mai 30, 2013 Regner med oppmøte på Klett jeg også, A4'n er ihvertfall klar til tur:) IS på Alvdal: ja : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...