Anbefalte innlegg

Fredag morgen 31Mai, ca. 08.30-09.00 blir det oppstart fra Statoil Klett. Sleng dere med da vel!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan være aktuelt det ja!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Plana var banekjøring, men rakk ikke montere turbokitet før jeg dro offshore så kommer jeg hjem 19.Mai så det blir litt tight..satser på Funäsdalen neste år:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

sitt på BMW me kompis e. tenkt hele tia å bruk golfen nedover men den bruke så sinnsykt my bensin så droppe golfen :( kjedli men

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er 3 audi b8'er som skal neover fra jobb, men tror vi har tenkt å kjøre for å være der til rundt kl10.00..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei: vinke :

En time til Berkåk ?

Vi kommer med 4-6 biler fra Nordmøre som kan komme til Berkåk i de tider hvis interesse.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja kanskje det. Vi kjører fra Klett 08.30, så er vel på Berkåk mellom 09.30-09.45 tenker jeg!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Satser dere på at RV3 åpner eller blir det omvei om Hamar?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det tror jeg vi tar stilling til i løpet av neste uke, før avgang!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Veien er åpen nå :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis det er noen som ikke har fått ordnet overnatting har jeg et hotellrom i Elverum til overs. Thon Elverum. Fikk en meget bra pris synes jeg til 795,- per natt. Billigere enn hytte på campen det:-) Det er dobbeltrom også om man vil ha med seg noen!! Gi en lyd kjapt evt!! Er fra fredag til søndag.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kjører nedover imorgen ettermiddag. Har også trolig en plass ledig i hytte på Elverum camping hvis noen trenger plass å sove.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg og Tore Moldal kjører nedover på fredagen etter arbeid, flere som planlegger avreise rundt den tiden?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Håper å få til å kjøre fredag rundt 13-14 tia

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Satser for min del på oppmøte med rask avreise fra Klett rundt 8.30. Greit å ha litt god tid. Blir sikkert en pitstop på Alvdal hvis været tilsier at det er på tide med en is :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Regner med oppmøte på Klett jeg også, A4'n er ihvertfall klar til tur:) IS på Alvdal: ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.