finnes det ett firme som driver med felgoppretting på Haugakandet ?

Anbefalte innlegg

Noen plasser i haugesund omegne d e muligheter for felgoppretting?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har hørt det er en kar ved siden av velde maskin (valtra) i vats som har felgretter, selger dekk vertfall.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da er det Kristian Haugland, vet ikke om han har, men skal da hør med han neste gang jeg treffer han

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dekk1 Kvala ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fyrer opp denne igjen da jeg skulle ha rettet Oettinger felgene.. Så Dekk1 driver med retting også?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Autogrip ( saltveit dekk) på Solvang her felg rettings maskin av god kvalitet.... Tror de tar litt over tusenlappen for hver felg...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ah, kjempe!

Regner med de tar seg av skader på kanten også? De har fått hard medfart ifra forrige eier ser du... : rb :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja kjempefornøyde eg sist eg brukte de hvertfall å ene min va skikkelig "flat" en plass, tvilte på det gikk eg men de prøvde å vellykket var det..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja kjempefornøyde eg sist eg brukte de hvertfall å ene min va skikkelig "flat" en plass, tvilte på det gikk eg men de prøvde å vellykket var det..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.