Anbefalte innlegg

Er på utkikk etter felger (med og uten dekk) til Audi S4 B5. Både 17" og 18" er av intresse,

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har samme felgene på i dag, dog uoriginal. De passer ikke helt, men vil tro at dine originale har litt annen utforming. Er det muligheter å få se/prøve disse? Jeg har mulighet førstkommende helg.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei! Fått tak i felger? Har originale S4 B5 17"-felger liggende. Tilnermet strøkne...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei! Fått tak i felger? Har originale S4 B5 17"-felger liggende. Tilnermet strøkne...

Nja - kjører fortsatt på mine RS6 II replica 18" og det fungerer greit ettersom understellet har fått en upgrade. Tidligere var bilen veldig senket og da tok disse felgene hyppig i innerskjermene foran. Har ikke skjedd etter bytte av fjær/dempere.

Men - kan fortsatt være interessert i nye felger. Hva skal du ha for dine felger? Kan du sende bilder?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har også et sett med org S4 B5 felger til salgs. Sitter ganske gode piggfrie 225/45 dekk på. Husker ikke merket i farten, men det kan jeg naturligvis få sjekket opp i hvis detner interessant. Ene felgen har en liten kantkjøring, men ellers er det ingen skraper på dem.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.