Noen som kan sandblåse 4 løse felgsentere? (Eller vet av noen?)

Anbefalte innlegg

Skulle gjerne vært gjort så snart som mulig:)

Pga. jobbsituasjon passer det best å få levert de på ettermiddag/kveld...

 

(Trondheim m/omegn).

 

Ring/sms 90879171

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan skrive under på at blåseshop gjør skikkelig arbeid, bruker mye finere blåsemiddel enn resten av aktørene i Trondheim. Billig er han og..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan skrive under på at blåseshop gjør skikkelig arbeid, bruker mye finere blåsemiddel enn resten av aktørene i Trondheim. Billig er han og..

 

Hva er billig da?

Noen som vet en ca. pris?

 

Etter hva jeg husker var han ikke så billig da jeg skulle ha han å sandblåse 4 felger for et par år siden.

Husker ikke pris, men endte opp med å sandblåse en annen plass som tok 125 kr pr felg...

(Og for de av dere som lurer på hvorfor jeg ikke drar tilbake dit, så bor ikke den karen i byen lengere)...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Synes du skal være forsiktig med å spre kritikk om Jorgs priser og kvalitet. I fjor gjorde han en kjempejobb med mine skrudde Audi-felger. Disse originalfelgene er epoxygrunnet fra fabrikk, og er veldig tunge å sandblåse fine. Jorg kan også blåse med grovere sand der hvor overflaten ikke synes. men på felger blir det helt feil. Jorg er også veldig hjelpsom med å frakte og hente felger som skal pulverlakkeres etter blåsing. En vekldig grei kar, som gjør en flott jobb! PS- jeg betalte 250 pr felg for ca 4 timers førsteklasses jobb. Å kalle det dyrt er ganske drøyt !

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Synes du skal være forsiktig med å spre kritikk om Jorgs priser og kvalitet. I fjor gjorde han en kjempejobb med mine skrudde Audi-felger. Disse originalfelgene er epoxygrunnet fra fabrikk, og er veldig tunge å sandblåse fine. Jorg kan også blåse med grovere sand der hvor overflaten ikke synes. men på felger blir det helt feil. Jorg er også veldig hjelpsom med å frakte og hente felger som skal pulverlakkeres etter blåsing. En vekldig grei kar, som gjør en flott jobb! PS- jeg betalte 250 pr felg for ca 4 timers førsteklasses jobb. Å kalle det dyrt er ganske drøyt !

 

Jeg har aldri sett arbeid han har gjort, og jeg har heller aldri spredd kritikk om arbeidet hans!

Og hvis du leser denne tråden en gang til, ser du at jeg skriver at jeg SYNS JEG HUSKER at han ikke var så billig.

(Prisen jeg fikk var mer enn 250kr pr felg)

 

Fikk tips om en annen kar som gjorde en bra jobb samt mye billigere, that's it!

 

Om du Reidar ønsker å diskuture denne saken videre ber jeg deg ringe, nr mitt står i første innlegg!

 

Og om du ønsker å vite hvem som skal sandblåse for meg denne gang, er det nettopp selveste Jorg!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei igjen Steinar.

Dette forumet er fint til utveksling av erfaringer, men ikke til krangel. Jeg beklager at du tok det slik. Jeg ville bare si fra om at Jorg er en kar man kan stole på gjør en skikkelig jobb. Kvalitet og pris har alltid en sammenheng, og for de som er opptatt av kvalitet på sandblåsing, er Jorg og Blåsesenteret rette sted. Så derfor: no hard feelings :-)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei igjen Steinar.

Dette forumet er fint til utveksling av erfaringer, men ikke til krangel. Jeg beklager at du tok det slik. Jeg ville bare si fra om at Jorg er en kar man kan stole på gjør en skikkelig jobb. Kvalitet og pris har alltid en sammenheng, og for de som er opptatt av kvalitet på sandblåsing, er Jorg og Blåsesenteret rette sted. Så derfor: no hard feelings :-)

 

No hard feelings fra meg heller:) Men om du leser første og siste setningen du skrev så skjønner du kanskje hvorfor jeg tok det slik?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.