Anbefalte innlegg

Da min har sprukket skikkelig kan jeg knapt kjøre 5min før bilen er tom for kjøleveske, å må ha bil for å komme meg rundt, så er det noen som har noe tilsvarende brukt eller ny, så kjøper jeg mer enn gjerne! Er til en Golf 2 syncro med 1P motor, men så lenge det ser noenlunde likt ut med plass til en eller 2 tilsvarende type sensorer og riktig antall uttak til slanger så vil jeg ha den.

 

IMG0166A.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan sjekke på en delemotor i morgen. Motor kommer fra golf 3 90hk

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan sjekke på en delemotor i morgen. Motor kommer fra golf 3 90hk

 

Nice nice, ikke umulig at det er samme der. Tror de er rimlig universale =) Jo før jo bedre, jobber fra 3 i morgen, men hvis du har så prøver jeg å få tak i den tidligst mulig på torsdag =)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser ut på tegningene at Golf 3 har 3 bolter, mens golf 1 og 2 bare har 2, så lurer på om det ser dårlig ut med golf 3 flens :-/ Men bare sjekk hvis du har mulighet. Lever i håpet her, siden det er få utveier, og parts&retards leverer ikke akkurat over natten :/

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

BUMP, parts & retards har enda ikke klart å lever den som ble bestillt i mai, og får ikke svar fra de, så fortsatt interessert i å få tak i en slik som ikke lekker. Mindre enn optimalt å kjøre uten oljekjøler tilkoblet.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg har en med utak for 2sensorer, men vet ikke om den har riktig antall stusser og om vinkelen er riktig. send meg ein melding kl 18-21 på torsdag så skal eg sjekke er på lokalet da.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg har en med utak for 2sensorer, men vet ikke om den har riktig antall stusser og om vinkelen er riktig. send meg ein melding kl 18-21 på torsdag så skal eg sjekke er på lokalet da.

 

Okey, nice nice, er 2 plasser til sensor i topp og uttak til oljekjøler i bunn i tillegg til slangen ut til radiator og slange ned til pumpa =)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan rote litt i kassa mi og se om jeg har en sånn, har garantert en med utgang til 2 sensorer, men om den har ut gang til olje kjøler er litt usikkert, skal sjekke:-)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det

DSC_0262.jpg

 

DSC_0263.jpg

 

DSC_0264.jpg

 

DSC_0265.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan rote litt i kassa mi og se om jeg har en sånn, har garantert en med utgang til 2 sensorer, men om den har ut gang til olje kjøler er litt usikkert, skal sjekke:-)

 

Takk for at du gadd å sjekke, men funker ikke den du har. Mangler uttaket til oljekjøler ja, og returen går fra radiatoren og ikke flensen slik som på din desverre.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.