Vestfold: Jubileumstreff med utstilling og gokartkjøring lørdag 15. juni - REFERAT!!

Anbefalte innlegg

Litt preliminært: Tuusen takk til alle som kom og gjorde treffet til en super opplevelse! : ja : Slikt gjør det verdt bryet å arrangere! :)

 

Kommer masse bilder og 'utfyllende' referat så snart jeg har overført bilder, skrevet tekst og gjort opp kassa! :)

(Ikke i dag, nå er det lørdagskveld, og boblebadet kaller! :D)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tusen takk til alle som dukket opp og gjorde treffet til den suksessen det ble. Supert vær, bortsett fra litt vind. Men god mat på grillen, leskende kullsyreholdig drikke og vafler fra Kris&Kris pressa.

 

Utstilling ble det også. Og noen fikk til og med premier

Gratulerer til alle som fikk premie.

 

Gokartkjøring ble det på de fleste av oss. Men det er akkurat som gokarten min mangler 99hk i forhold til de litt mer spebygde deltagerne...

Vel vel. Takk for i dag. Til alle som var med på å sette opp og ta ned camp, og alle andre som tok turen opp til Håsken grustak.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bilder i egen tråd i mediaforumet! :)

Kommer referat tirsdag, når jeg får alle tall!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, det ble onsdag, men det får stå seg!

 

Referat fra VACN Vestfold jubileumstreff på gokartbanen.

 

Styret m/følge kom stort sett rundt 10-11-tiden, og etter en kjapp rekognosering, fikk vi hele depotparkeringen. Vi fikk opp teltet etter mye engineering og eliminering, og min lånte varebil ble satt opp som vindbeskyttelse da sidevegger ikke var nok i den relativt sterke vinden. (Jeg hadde valget mellom vind og regn da jeg bestilte vær, så jeg tok vind da det ikke behøver å tørkes opp..)

Kiosk med grill, vaffeljern og kaffetrakter ble satt opp, likeledes klubbshop med premiebord og sekretariat. Banneren ble surret godt opp mellom etpar trær som markerte innkjøringen til parkeringen.

Vi hadde gokartbanen fra 11-12, men da vi hadde nok med å organisere ting, lot vi gokartklubben, som hadde åpen dag, fortsette sin bruk av banen. Vi fikk også en rå demo av 'ekte' karter med gir, ser ut som vi har litt igjen før vi kan klare de samme rundetidene med leiekartene!

Rett over kl. 14 begynte det å rulle inn folk, og etter hvert så det faktisk ut som et biltreff!

Det var bra spenn i bilene, både i merker og stil, og alt fra fin original via classic rat style til syyk senk (en viss A4..) sørget for at vi fikk litt å se på og diskutere.

Pølser, vafler og drikke ble servert, klistremerker og nøkkelbånd ble dispensert, og jeg tror absolutt folket hygget seg!

Litt over kl. 15 kom det som vel for mange var dagens høydepunkt; Henning Olafsen med sin fantastiske nybygde Sport Quattro replica! Bilen fremsto som splitter ny, med autentiske detaljer og allikevel mange moderne løsninger. 'Følgebilen', en R8, V8 var heller ikke helt feil!

Litt over kl. 16 ble det 'vår tur' til å kjøre gokart, samtidig som dømmingen av de utstilte bilene fortsatte. Etter noen runder var slaget avgjort, og endelig hadde vi en vinner fra Vestfold!

 

Litt over kl. 18 var det klart for premieutdeling, og en velfortjent Beste VW gikk til Magnus Waaler med sin 1994 Golf 3 Variant.

Ikke uventet stakk den tidligere nevnte Sport Quattro av med både beste Audi og People's Choice. Ikke ille for første utstillingstreff!

Videre ble det delt ut premier for de påfølgende plassene i People's Choice-kategorien:

2. plass: Håkon Hellum Kristiansen, 1997 Audi A4 1.8tq avant

3. plass: Anne-Brit Ødegård, 2004 Audi A4 1.8tq Cabrio

Delt 4. plass: Jan Ivar Bjørnstad Poosz, Golf 3 TDi Variant/Marius Sagen, A4 1.8tq Avant

Gokarten ble også behørig premiert, og der var igjen Jan Ivar raskest, med beste rundetid på 1.10.068.

 

Vi anslår 25-30 fremmøtte og 9 utstilte biler, selv om det stod mange flere på plassen til tider.

 

Ikke helt så mange som vi forventet og gjorde innkjøp til, men absolutt bra til Vestfold å være!

 

Igjen, tusen takk til alle som kom, sponset og hjalp til med å lage en flott dag med biltreff!

Vi håper å kunne gjøre dette igjen en annen gang!

 

Hilsen styret i VW-Audi Club Norwegen Vestfold lokallag v/Bjørn Eirik

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.