Right on på Stemneplassen

Anbefalte innlegg

Er det noen som har tenkt å stille ut bilen sin på stemneplassen på Right On? Er det noen som vet med sikkerhet når det er? Dato og klokkeslett.

 

Hadde vert fint hvis noen kunne ta med seg banneren vår og stillt opp.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

29. mai i følge siste Right On, i hvert fall.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det noen som har tenkt å stille ut bilen sin på stemneplassen på Right On? Er det noen som vet med sikkerhet når det er? Dato og klokkeslett.

 

Hadde vert fint hvis noen kunne ta med seg banneren vår og stillt opp.

 

Jeg er litt sjessen her Heine.....skal vi dra igang ei kolonnekjøring fra Skien Bil eller noe, starter 0600 via Årnes og Notodden eller noe?? Bare for å få kjørt litt fra oss liksom....varma opp hjula.....hehe..... Neida...skjerpings, vi må vel få til noe her. Medlemmer har iallefall vært innom her før,så vi bør vel kunne klare å få til noe organisert denne gangen. Hvem har banneren da?? Skal du i så fall?? Mye japser og AmCar her, men vi kan vel prøve oss med noen svære sedaner og noen hotte herregårdsvogner??

 

Kristian.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mulig jeg skal stille ut. Er det noen som har noe mer info om dette opplegget eller?

 

edit, Fant mer info på hjemmesidene dems:

 

Alle mønstringer åpner klokka 11.00.

Premieutdeling 15.30. Right On Bil & MC Mønstringen er åpne for alle typer kjøretøy, bil og mc, gammelt og nytt fra alle verdenshjørner, originalt eller ombygd, gatebiler, sportsbiler, usa-biler, off road, hot rods, veteran, klassikere, choppers, cruisers. Ta med deg den sykkel eller bil du er glad i. Kom og bli med eller kom og se!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er litt sjessen her Heine.....skal vi dra igang ei kolonnekjøring fra Skien Bil eller noe, starter 0600 via Årnes og Notodden eller noe?? Bare for å få kjørt litt fra oss liksom....varma opp hjula.....hehe..... Neida...skjerpings, vi må vel få til noe her. Medlemmer har iallefall vært innom her før,så vi bør vel kunne klare å få til noe organisert denne gangen. Hvem har banneren da?? Skal du i så fall?? Mye japser og AmCar her, men vi kan vel prøve oss med noen svære sedaner og noen hotte herregårdsvogner??

 

Kristian.

 

;) Nå må ikke du fyre på meg igjen Kristian. Du må huske jeg har dårlig hjerte! Får se om jeg får lov til å stille av sjefen. Uansett hadde det vert veldig morro hvis noen fra klubben stilte. Christian Johnsen har bannerene.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.