Anbefalte innlegg

Hei er det møte imorgen torsdag 6 juni eller er det ingen så kan?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg komme ! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Prøva på det

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir det noe lokallagsmøte i dag, og eventuelt hvilke klokkeslett?

Lurte på å ta turen oppover med femmer kadetten.....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg e nå på mcdonald oasen kl 19:30. Må komma Johnny:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hadde vel vert greit å kombinert detta med møte med Fjord Motorpark sitt åpna møte på Park Inn hotellet ved flyplass krysset kl 20:00...

 

FMP har fått nye medlemsklubber som gir oss nye muligheter og bedre banefasiliteter. Vi har nå over 20 grener. Synergiene mellom motorsport og trafikkopplæring også klarere. FoU-forprosjektet er ferdigstilt og vi søker om nye forskningsmidler til hovedprosjekt, m.m. Ekspropriasjonsprosessen er i gang, og vi forbereder oppstart av prosjektering. I møte vil vi presentere status i planer og prosesser. Nye støyanalyser vil bli presentert. Spørsmål og svar så langt vi klarer. Benytt anledningen til å bli oppdatert med fakta. Alle er velkommen. Hotellet har over 200 plasser. Kommer du?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg e nå på mcdonald oasen kl 19:30. Må komma Johnny:)

 

Da snakkes vi der Johnny ......

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Faen og, glemte detta heilt ut idag eg :(

 

Som nevnt ovenfor her, så ser eg at det e mangen bilklubber o.l som "melde" seg inn i Fjord Motorpark kan en sei. Noe for VACN ? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.