#1 Skrevet Juni 7, 2013 Hei, Lurer på om noen vet om hvor jeg kan få tak i et sett med gulv matter i stoff med RS4 logo til min RS4 b7? Har sjekka på ebay men finner ingenting der.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 7, 2013 Tyske ebay feks: http://www.ebay.de/itm/Neu-Audi-A4-RS4-B6-B7-8E-ab-2000-2007-S-line-Fusmatten-Velourstoff-Neu-/151058456983?pt=DE_Autoteile&hash=item232bc92197 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 7, 2013 Tenkte jeg jo ikke på engang, takk for det! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 8, 2013 Har ett sett rs4 matter liggende for jeg fikk feil når jeg bestilte til min rs4 b5. vet ikke vilken bil det er til men det er til rs4 så mulig dem er til b7. Ser sånn ut 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 9, 2013 Har ett sett rs4 matter liggende for jeg fikk feil når jeg bestilte til min rs4 b5. vet ikke vilken bil det er til men det er til rs4 så mulig dem er til b7.Ser sånn ut [ATTACH=CONFIG]198870[/ATTACH] mye skulle du evt hatt for de? om det er til b7 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 9, 2013 1000kr el kom med bud på det du mener dem er verd:-) mener jeg ga 1700 pluss frakt for dem. disse er nye. viktigste er og finne ut om dem passer rs4 b7. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 9, 2013 Har ett sett rs4 matter liggende for jeg fikk feil når jeg bestilte til min rs4 b5. vet ikke vilken bil det er til men det er til rs4 så mulig dem er til b7.Ser sånn ut [ATTACH=CONFIG]198870[/ATTACH] Hei. Har hatt RS4 b7 og de mattene er jeg 99% sikker på er til den. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juni 9, 2013 Fant mailen med pris nå så dem kostet meg 140£ pluss moms og frakt noe som vel blir 1568kr pluss frakt. Dette er det dem kaller Executive quality på sine sider mens dem hadde ett sett til 120£ som dem kalte Deluxe quality . Mattene er forresten bestilt på www.justmatz.co.ukvist noen skulle trenge matter til rs4 senere:-) Kom med bud:-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...