VW Passat 3C : Hella mørke LED baklykter ("R36style") + Hella sorte frontblinkers

Anbefalte innlegg

Som tittel sier, så har jeg til salgs et sett med mørke Hella LED baklamper til Passat 3C.

Lampene har stått på gamle bilen min, men etter et lite "tørke-av-uhell" i vinter (skulle tørke møkk av de, brukte litt for tørt papir..),

så krever de en liten polering før de er strøkne. (Overflateriper) (Bilder av de aktuelle lampene kommer)

 

Men det er denne typen lamper :

VW_Passat_Rueckleuchten_Original_abgedunkelt_1.jpg

 

Legger også ved et sammenligningsbilde mot originale R36 lamper :

VW_Passat_Rueckleuchten_Original_abgedunkelt_2.jpg

 

Selges for : 2 500,- + frakt.

 

Har også noen Hella sorte frontblinkers av denne typen liggende, også de brukte.

 

passat_3c_tummat_etuvilkut.jpg

32750_Blinklykter_Svart_1.jpg

 

Selges for 750,- + frakt.

 

 

Samlet : 2 999,- + frakt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er intr i frontblinkers. 400?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Svarer deg på PM.

 

Alt er kjøpt hos Hella i Norge ja (Hellanor). Betalte den gang 5 500,- for baklyktene og 1 500,- for blinklysene om jeg ikke husker feil.

Såpass ja ? Det har jeg ikke sjekket. Men ja, da hadde jeg jo rett og slett kjøpt på ebay istedenfor å bruke tiden på dette innlegget. ;)

Men: fra spøk til alvor, og som jeg kommer til å gjenta i slutten av innlegget; Alle seriøse bud mottas med takk.

 

Har ikke sett på de siden jeg tok dem av bilen for noen mnd. siden, men kan hente dem ut av boden i helgen og ta noen bilder.

Men ja, slik jeg husker det, så er de synlige. Men det er kun overflateriper, og viste de til Bernhard Brynhildsen for i høst, og da sa han at

det var lett å polere bort.

 

Tar imot alle seriøse bud, så er bare å fyre løs.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

500 ink frakt for frontblinkers, så lenge de er hele.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Går du med på 500 ink frakt? Trenger nye for ene blinklyset foran virker ikke. Så greit å få et svar så jeg vet om jeg skal lete andre steder isteden:p

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har ikke sett svaret ditt før nå Kristian, så nå har du vel ordnet deg regner jeg med.

 

 

 

Men bumper denne ved å si at alle seriøse bud på PM blir vurdert, for jeg har ikke plass til dette lenger.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Byr fortsatt 500 for frontblinkers ink frakt hvis de er hele.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Selger helst samlet. Så setter samlet pris til 1 500,- + frakt

Setter fredag kl. 12 som "frist".

Da går frontblinkerne til Kristian for 500,- om det ikke kommer noe høyere bud før det.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du noen bilder av de lyktene som var litt ripete? Nå nærmer vi oss pris på at jeg kan ta alt:p

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Denne tråden er stengt for flere svar.


VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.