#101 Skrevet August 28, 2013 Og kor mange treff har du vært på? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#102 Skrevet August 28, 2013 Isje har tenkt å ver me på denne turen heller Rune, så du sidde isje akkorat i posisjon t å erta på deg andre (og koffer e isje du me forresten)? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#103 Skrevet August 28, 2013 Det var synd Petter du så hadde gleda deg sånn til dette. Spesielt å kjøre fra Någen bensinhoder. Ser ut så det ordner seg med tur for meg. Ikke like givende når du ikke er med men får håpe det er mulighet for å få Jettaen klar til våren og at det roer seg litt med Jobbreisene.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#104 Skrevet August 28, 2013 (og koffer e isje du me forresten)? Offisielt så e d vel pga frankrike tur (fult spandert sådann..) Uoffisielt så vett eg ikje om eg tør å reisa vett ei helg me dokk.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#105 Skrevet August 28, 2013 Det var synd Petter du så hadde gleda deg sånn til dette. Spesielt å kjøre fra Någen bensinhoder. Ser ut så det ordner seg med tur for meg. Ikke like givende når du ikke er med men får håpe det er mulighet for å få Jettaen klar til våren og at det roer seg litt med Jobbreisene.. Konge! Kå drikke du? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#106 Skrevet August 28, 2013 Melde om tidenes høgaste bensinprisa imårå, så dokke som he mulighet og vil bør fylla opp i kveld... Pga alt styre neri syria og en stor økning i oljeprisen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#107 Skrevet August 28, 2013 Fiks-ferdig bil te helgå; http://www.finn.no/finn/car/used/viewimage?finnkode=43638891 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#108 Skrevet August 28, 2013 KJELL. Penger i boks. Forskudd 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#109 Skrevet August 28, 2013 Blir det kun eg og Tatlepåsen så skal over Svinesund ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#110 Skrevet August 28, 2013 Uoffisielt så vett eg ikje om eg tør å reisa vett ei helg me dokk.. Hæææ?? Eg hang meg på t Rudskogen fysste gang d året eg blei medlem og har isje angra ein dag på det D einaste du gjerna må forventa e ein godt sjenkte Kluge som du gjerna må senna bortøve grusen ein gang å to, men an tåle d han 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#111 Skrevet August 28, 2013 KJELL. Penger i boks. Forskudd Hehe, du ska fortsatt få ng godt drikka! whisky? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#112 Skrevet August 28, 2013 Hæææ??Eg hang meg på t Rudskogen fysste gang d året eg blei medlem og har isje angra ein dag på det D einaste du gjerna må forventa e ein godt sjenkte Kluge som du gjerna må senna bortøve grusen ein gang å to, men an tåle d han Mer redd for at dokk komme te å avstøta meg.. Dokk ser jo kor irriteranes eg e på nett, ekje någe bedre i person 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#113 Skrevet August 28, 2013 Turen har egentlig gått i vasken for meg og, får ikke fri ein einaste dag, og nogen sentralt har bokka ett møte for meg fredag 1600... Reise nokk uansett, men får ikkje reiset før fredag ettermiddag (ska prøva å flytta det møtet te tidligere på dagen), og må reisa hjem ganske tidlig søndag siden eg må tidlig på jobb mandag, så blir ganske redusert... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#114 Skrevet August 28, 2013 Turen har egentlig gått i vasken for meg og, får ikke fri ein einaste dag, og nogen sentralt har bokka ett møte for meg fredag 1600... Reise nokk uansett, men får ikkje reiset før fredag ettermiddag (ska prøva å flytta det møtet te tidligere på dagen), og må reisa hjem ganske tidlig søndag siden eg må tidlig på jobb mandag, så blir ganske redusert... Eg må bare spør sjøl om me he våre inne på det. Fekk ikje du fri for lenge sian? I så fall, kor brenne det henne? Kem daua? De sko hatt ein jævli go grunn for å trekka ein av mine godkjente dage. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#115 Skrevet August 28, 2013 Mer redd for at dokk komme te å avstøta meg.. Dokk ser jo kor irriteranes eg e på nett, ekje någe bedre i person Du ska ver rimelig drittsekk før me faktisk avstøte deg! Sjøl eg blei jo togen inn i "varmen" (eller så bare late di som ennå, men d e godt nok for meg) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#116 Skrevet August 28, 2013 Ja, nåløyet e vel egentlig ganske stort:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#117 Skrevet August 28, 2013 God tur folkens ;-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#118 Skrevet August 28, 2013 De liker jo til og med meg! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#119 Skrevet August 28, 2013 De liker jo til og med meg! Du er god i troa 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#120 Skrevet August 28, 2013 Då må eg vell legga meg, forbaska dag ivar som sko prata så lenge.. Hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#121 Skrevet August 28, 2013 De liker jo til og med meg! Hæhæhæ!! Jaaaaa.... joda, du funker du vettu :-D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#122 Skrevet August 29, 2013 Eg må bare spør sjøl om me he våre inne på det. Fekk ikje du fri for lenge sian? I så fall, kor brenne det henne? Kem daua? De sko hatt ein jævli go grunn for å trekka ein av mine godkjente dage. Eg har gitt megsjøl fri nogen dager som eg burde ha kobla skjøl at ikke komme te å gå, holde på å avslutta ein stor kunde, så på fredag e det møte med kunden og ny leverandør for å utlevera nøkler osv, og eg e heilt aleina på kontoret 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#123 Skrevet August 29, 2013 Jeg lever livet i min egen liten såpeboble vettu. Optimist. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#124 Skrevet August 29, 2013 God tur guttar 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#125 Skrevet August 29, 2013 God tur !! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...