Stavanger Lokallag, Rudskogen 2013 (30.08-01.09)

Anbefalte innlegg

Og kor mange treff har du vært på?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Isje har tenkt å ver me på denne turen heller Rune, så du sidde isje akkorat i posisjon t å erta på deg andre ;)

 

(og koffer e isje du me forresten)?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det var synd Petter du så hadde gleda deg sånn til dette. Spesielt å kjøre fra Någen bensinhoder. ;)

Ser ut så det ordner seg med tur for meg. Ikke like givende når du ikke er med men får håpe det er mulighet for å få Jettaen klar til våren og at det roer seg litt med Jobbreisene..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

(og koffer e isje du me forresten)?

 

Offisielt så e d vel pga frankrike tur (fult spandert sådann..)

 

Uoffisielt så vett eg ikje om eg tør å reisa vett ei helg me dokk.. :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det var synd Petter du så hadde gleda deg sånn til dette. Spesielt å kjøre fra Någen bensinhoder. ;)

Ser ut så det ordner seg med tur for meg. Ikke like givende når du ikke er med men får håpe det er mulighet for å få Jettaen klar til våren og at det roer seg litt med Jobbreisene..

 

Konge! Kå drikke du?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Melde om tidenes høgaste bensinprisa imårå, så dokke som he mulighet og vil bør fylla opp i kveld... Pga alt styre neri syria og en stor økning i oljeprisen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

KJELL. Penger i boks. Forskudd ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir det kun eg og Tatlepåsen så skal over Svinesund ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Uoffisielt så vett eg ikje om eg tør å reisa vett ei helg me dokk.. :P

 

Hæææ??

Eg hang meg på t Rudskogen fysste gang d året eg blei medlem og har isje angra ein dag på det :D

D einaste du gjerna må forventa e ein godt sjenkte Kluge som du gjerna må senna bortøve grusen ein gang å to, men an tåle d han :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

KJELL. Penger i boks. Forskudd ;)

 

Hehe, du ska fortsatt få ng godt drikka! :) whisky?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hæææ??

Eg hang meg på t Rudskogen fysste gang d året eg blei medlem og har isje angra ein dag på det :D

D einaste du gjerna må forventa e ein godt sjenkte Kluge som du gjerna må senna bortøve grusen ein gang å to, men an tåle d han :P

 

Mer redd for at dokk komme te å avstøta meg.. :P Dokk ser jo kor irriteranes eg e på nett, ekje någe bedre i person :(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Turen har egentlig gått i vasken for meg og, får ikke fri ein einaste dag, og nogen sentralt har bokka ett møte for meg fredag 1600...

 

Reise nokk uansett, men får ikkje reiset før fredag ettermiddag (ska prøva å flytta det møtet te tidligere på dagen), og må reisa hjem ganske tidlig søndag siden eg må tidlig på jobb mandag, så blir ganske redusert...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Turen har egentlig gått i vasken for meg og, får ikke fri ein einaste dag, og nogen sentralt har bokka ett møte for meg fredag 1600...

 

Reise nokk uansett, men får ikkje reiset før fredag ettermiddag (ska prøva å flytta det møtet te tidligere på dagen), og må reisa hjem ganske tidlig søndag siden eg må tidlig på jobb mandag, så blir ganske redusert...

 

Eg må bare spør sjøl om me he våre inne på det. Fekk ikje du fri for lenge sian? I så fall, kor brenne det henne? Kem daua? De sko hatt ein jævli go grunn for å trekka ein av mine godkjente dage.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mer redd for at dokk komme te å avstøta meg.. :P Dokk ser jo kor irriteranes eg e på nett, ekje någe bedre i person :(

 

Du ska ver rimelig drittsekk før me faktisk avstøte deg! Sjøl eg blei jo togen inn i "varmen" (eller så bare late di som ennå, men d e godt nok for meg) :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, nåløyet e vel egentlig ganske stort:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

De liker jo til og med meg!

 

Du er god i troa :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Då må eg vell legga meg, forbaska dag ivar som sko prata så lenge.. Hehe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

De liker jo til og med meg!

 

Hæhæhæ!! Jaaaaa.... joda, du funker du vettu :-D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg må bare spør sjøl om me he våre inne på det. Fekk ikje du fri for lenge sian? I så fall, kor brenne det henne? Kem daua? De sko hatt ein jævli go grunn for å trekka ein av mine godkjente dage.

 

Eg har gitt megsjøl fri nogen dager som eg burde ha kobla skjøl at ikke komme te å gå, holde på å avslutta ein stor kunde, så på fredag e det møte med kunden og ny leverandør for å utlevera nøkler osv, og eg e heilt aleina på kontoret

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg lever livet i min egen liten såpeboble vettu. Optimist. :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.