#1 Skrevet Juni 10, 2013 (endret) Da blir det kjøring på fredagen også, enda mer enn på Våler Dirtbikes er ikke lov! Vi sater på godt vær og liv laga! Kjører bort allerede på torsdag slik som sist? Oppmøte Statoil Ålgård torsdag 29 august kl 09:00! (så kommer vi ETTER rushet i Oslo!) Deltakere: Finn Kristian Ingebjørn Carina Hein Robin Petter L Petter B? Søren Kjell Stig Lasse 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 10, 2013 Jeg er med 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 10, 2013 Jeg er med Butt offcourse!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 10, 2013 Mmmh butts... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 10, 2013 Oppmøte Statoil Ålgård torsdag 29 august kl 09:00! (så kommer vi ETTER rushet i Oslo!) Hva med ferje horten-moss?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 10, 2013 Oppmøte Statoil Ålgård torsdag 29 august kl 09:00! (så kommer vi ETTER rushet i Oslo!) Hva med ferje horten-moss?? Liten omvei å kjøre rundt Oslo ja Horten-Moss er absolutt å anbefale 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 10, 2013 Jeg er med SHAAABBBAAAA!!!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juni 10, 2013 Ferje er ikke dumt! Vi tar båt! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juni 10, 2013 Ferje er ikke dumt! Vi tar båt! Bare pass på å få bilene på dekket oppe ! Er bilene for lave, kan det hende det blir et slit å komme ned på dekket under. Av og til er de litt vriene ang det å stå på dekket oppe med lastebilene, men er bare å snakke med styrmannen på båten, så pleier det å gå greit ! Evt har dere Oslofjordtunellen som et alternativ ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juni 10, 2013 Eg kan ikkje verme for dragen ska på jentekveld... Ta Moss-Horten, har aldri vært problem å stå oppe før.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juni 12, 2013 Eg kan ikkje verme for dragen ska på jentekveld...Ta Moss-Horten, har aldri vært problem å stå oppe før.. Har ikkje dragen hørt om barnavakt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Juni 12, 2013 Hehe, va ett ironisk forsøk på å vêr morsom. Om hu sko på jentekveld, så hadde ikkje barnevakt vært mitt problem, eg har någen helger i året så e hellige for å sei det sånn.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Juni 13, 2013 Jeg er med, det svei godt i kroppen når dere var på Våler sist. Tar 90`en inn til sjekk om litt og skal være klar for maaaange runder på banen. Nå må bare tiden fly!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Juni 13, 2013 HVIS jeg får bilen til den helga, så skal jeg se om jeg blir med en tur også.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Juni 13, 2013 Hehe, va ett ironisk forsøk på å vêr morsom.Om hu sko på jentekveld, så hadde ikkje barnevakt vært mitt problem, eg har någen helger i året så e hellige for å sei det sånn.. hellige helger er et velkjent fenomen i familieverdagen så du har (nesten) min fulle og hele forståelse 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Juni 13, 2013 NEIN NEIN NEIN NEIN NEIN! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Juni 13, 2013 ?????? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Juni 13, 2013 Som du sier. Treff er bare 2-3 ganger i året. De eneste unskyldninger jeg synes gjelder da er "har ikke lyst" og "syk". Er jo flere helger i året der man kan gjør noe med familien. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Juni 13, 2013 HVIS jeg får bilen til den helga, så skal jeg se om jeg blir med en tur også.. Hvor lenge skal den være på verksted???? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Juni 13, 2013 Hvor lenge skal den være på verksted???? Det er liksom 73.000,- kroners spørsmålet det nå... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Juni 13, 2013 Det er liksom 73.000,- kroners spørsmålet det nå... Hva er problemet? Hvis ikke Møller tar det på seg når de allerede har bytta dette for 30tusen km og problemet kommer tilbake, så tok vel IF regningen? Uansett ikke noe du kan belastes for? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet Juni 13, 2013 Hva er det egentlig som har skjedd med bilen din Øyvind? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet Juni 13, 2013 Ser du har tatt min deltakelse som en selvfølge Finni 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet Juni 13, 2013 Hva er det egentlig som har skjedd med bilen din Øyvind? Strekk i registerkjedet.. for 2. gang 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet Juni 13, 2013 Hva er problemet? Hvis ikke Møller tar det på seg når de allerede har bytta dette for 30tusen km og problemet kommer tilbake, så tok vel IF regningen? Uansett ikke noe du kan belastes for? Joda, det tilfaller meg en liten andel også.. de fant kraftig soting i toppen også, så den måtte inn på rens.. nå vet jeg søren ikke hva de gjør.. men den skulle være ferdig igår, eller idag..hvis de ikke fant mer...og jeg har tilgode å høre noe hverken igår eller idag..så da har de vel funnet mer da.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...