Anbefalte innlegg

Er det noen som føler for et aldri så lite uformelt treff over en kald pils Lørdag 22. juni?

 

Det er mange flotte plasser i Arendal som serverer mye god drikke, og hvis vi er heldig er det kanskje noen som har båt også?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Et prisverdig tiltak og jeg skulle veldig gjerne vært med, men jeg har vakt så min aksjonsradius er dessverre sterkt begrenset.

 

Men, jeg håper at andre både fra Aust- og Vest-Agder har anledning og tar seg tid til en liten uformell samling.

Hadde ikke vært dumt med litt mer aktivitet i lokallaget.

 

Legger du ut den samme meldinga på facebook også? Jeg vet ikke om alle som her der er her eller omvendt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da vil jeg stemme for Nidelv brygge:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det kan jeg gjøre Svein Olav. Synd det ble den helgen, men siden ingen andre har foreslått noe så er det jeg som bestemmer... *S*).

 

Jeg skjærer gjennom tvert og sier at dette blir i Arendal sentrum et sted (det er ikke alle som har mulighet for å komme seg til og fra Nidelv Brygge).

 

Hvis noen derimot har båt så kan vi se hvor vi havner.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da er det bare timer igjen og en liten påminnelse til etternølerne som kanskje ikke har sett dette ennå.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.