Xenonlys som kommer å går.....

Anbefalte innlegg

I går begynte det ene xenonlyset på bilen å tulle.. Det blinker/blafrer litt før det slukker og instrumentet piper å viser at pæra er gått... Skrur jeg av lyset og venter 2 sek og skrur på igjen tenner begge igjen.. Så gikk det ca 5 min, så skjedde akkurat det samme... Noen som har formening om hva det kann være??

 

Xenon-settet er kjøpt av dybvik her inne på forumet.. Er det pære som holder på å gå eller er det den omformer/ballast'en som er på tur???

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Om du prøver å bytte om på pærene så finner du ut av det.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

I går begynte det ene xenonlyset på bilen å tulle.. Det blinker/blafrer litt før det slukker og instrumentet piper å viser at pæra er gått... Skrur jeg av lyset og venter 2 sek og skrur på igjen tenner begge igjen.. Så gikk det ca 5 min, så skjedde akkurat det samme... Noen som har formening om hva det kann være??

 

Xenon-settet er kjøpt av dybvik her inne på forumet.. Er det pære som holder på å gå eller er det den omformer/ballast'en som er på tur???

 

Kan da ikke være en pære som har gått allerede... burde vel vare lenger en det du har hatt det... er ikke noe dårlig kontakt eller noe da?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du fjærnet formotstanden til kjørelysa da?

Xenon balasten liker dårlig 9v som driftsspenning

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde det problemet , xenon lysene kom og gikk .

 

Men hele problemet var den koplingen som står inn på trafoen som står under lykten .

 

Blei en dyr afære og prøve og bytte pære , og så bytte trafo , så byttet je koplingsstykket så fungerte det

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.