Anbefalte innlegg

Heisann

Har kjøpt meg 4 stk SpeedTech 8x18

http://www.finn.no/finn/torget/annonse?finnkode=42108163

 

Som annonsen tilsier mangler det et senterdeksel.

Har snakket med forhandler (parts and retards)

Fikk meget dårlig service, hvis service i det hele tatt. De kunne ikke skaffe senterdeksler og ikke en ny felg heller. De solgte kun felgpakker.

 

Håper noen der ut har tips til løsninger eller vet om noen deksler eller felger.

Sprekte felger osv har ingen ting å si så lenge dekslet er helt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

har nå funnet ut at andre BBS RS kopier og BBS RS senterdeksler vil passe... Hvor får jeg tak i det?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

GS bildeler selger RS kopier med senterdeksel i metall. De er skrudd på med sentermutteren til info.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Heisann

Har kjøpt meg 4 stk SpeedTech 8x18

http://www.finn.no/finn/torget/annonse?finnkode=42108163

 

Som annonsen tilsier mangler det et senterdeksel.

Har snakket med forhandler (parts and retards)

Fikk meget dårlig service, hvis service i det hele tatt. De kunne ikke skaffe senterdeksler og ikke en ny felg heller. De solgte kun felgpakker.

 

Håper noen der ut har tips til løsninger eller vet om noen deksler eller felger.

Sprekte felger osv har ingen ting å si så lenge dekslet er helt.

 

Det er ikke vi som har rotet bort eller mistet senterlokket din felg, den fulgte med når vi solgte dem.

Vi har tidligere, som jeg forklarte deg, forespurt vår leverandør om dette var mulig noe det ikke var.

 

Vi driver og selger ut de felgene vi har på lager og vi har kun sett, ingen flere vil bli tatt inn av disse felgene. Mener du da at vi skal selge deg 1 felg for å sitte igjen med 3 som ingen vil ha?

 

At svarene du får av oss ikke "passer" deg er det fint lite vi kan gjøre noe med.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er ikke vi som har rotet bort eller mistet senterlokket din felg, den fulgte med når vi solgte dem.

Vi har tidligere, som jeg forklarte deg, forespurt vår leverandør om dette var mulig noe det ikke var.

 

Vi driver og selger ut de felgene vi har på lager og vi har kun sett, ingen flere vil bli tatt inn av disse felgene. Mener du da at vi skal selge deg 1 felg for å sitte igjen med 3 som ingen vil ha?

 

At svarene du får av oss ikke "passer" deg er det fint lite vi kan gjøre noe med.

 

Har ingen ting med å passe meg å gjøre.. Jeg jobber i bilbransjen selv, og hvis en kunde bruker 8-10,000 kroner på et produkt hos oss er vi som regel villig til å i allefall prøve. I tillegg understreker du at du har prøvd å få tak i deler osv til disse før. Med andre ord så har det vært en viss forspørsel. Er jo sykt at hvis en felg skulle bli stygg, ripete, skadet osv, så man man kjøpe 4!! nye.

Har snakket med GS-bildeler og andre leverandører som selger lignende felger (RS Kopi) De andre kan skaffe deler. Eller har tatt ut et sett av beholdning de kan selge løst eller i deler.

Når du/dere er så lite villige til å hjelpe og i tillegg kommenterer foruminnlegg på den måten understreker bare at dere er en leverandør man bør holde seg unna... I hvertfall hvis man som forbruker er så uheldig at det skulle bli behov for reservedeler på produktet man har kjøpt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har ingen ting med å passe meg å gjøre.. Jeg jobber i bilbransjen selv, og hvis en kunde bruker 8-10,000 kroner på et produkt hos oss er vi som regel villig til å i allefall prøve. I tillegg understreker du at du har prøvd å få tak i deler osv til disse før. Med andre ord så har det vært en viss forspørsel. Er jo sykt at hvis en felg skulle bli stygg, ripete, skadet osv, så man man kjøpe 4!! nye.

Har snakket med GS-bildeler og andre leverandører som selger lignende felger (RS Kopi) De andre kan skaffe deler. Eller har tatt ut et sett av beholdning de kan selge løst eller i deler.

Når du/dere er så lite villige til å hjelpe og i tillegg kommenterer foruminnlegg på den måten understreker bare at dere er en leverandør man bør holde seg unna... I hvertfall hvis man som forbruker er så uheldig at det skulle bli behov for reservedeler på produktet man har kjøpt.

 

Nå har du jo ikke kjøpt disse felgene hos oss så vidt jeg vet. Ikke fikk du uhøflige svar, og vi har faktisk sjekket dette tidligere.

Og når vi i tillegg driver å faser ut disse felgene så kan du ikke forvente at vi skal selge deg en felg for at vi skal bli sittende igjen med tre.

 

Jeg svarer folk når de slenger dritt om oss ubegrunnet, måten du fremstår her med å kalle oss for Retards fordi du ikke fikk viljen din sier mer om deg enn om oss. Kanskje neste gang tenker du deg litt om før du slenger ut dritt om andre på forumer.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå har du jo ikke kjøpt disse felgene hos oss så vidt jeg vet. Ikke fikk du uhøflige svar, og vi har faktisk sjekket dette tidligere.

Og når vi i tillegg driver å faser ut disse felgene så kan du ikke forvente at vi skal selge deg en felg for at vi skal bli sittende igjen med tre.

 

Jeg svarer folk når de slenger dritt om oss ubegrunnet, måten du fremstår her med å kalle oss for Retards fordi du ikke fikk viljen din sier mer om deg enn om oss. Kanskje neste gang tenker du deg litt om før du slenger ut dritt om andre på forumer.

 

Jeg ønsker ikke legge ut mail-samtalen, men jeg føler jeg ble relativt blankt avvist-

mulig jeg er som er rar her, men får hver "kunde" du går løs på, og hvert svar du gir til en kunde som føler at service`n deres ikke holder mål. Jo mer dårlig reklame er det for dere. Har vondt for å tro at andre som leser dette føler at du/dere er felgleverandøren å satse på. Finnes mange der ute som leverer lignene felger til ca samme pris og i tillegg er villlige til å yte service selv etter at fakturaen er betalt.

Om jeg har kjøpt de av deg eller som andre forbruker har ingen betydning.

Retards-kommentaren kunne jeg spart meg, den tar jeg.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg ønsker ikke legge ut mail-samtalen, men jeg føler jeg ble relativt blankt avvist-

mulig jeg er som er rar her, men får hver "kunde" du går løs på, og hvert svar du gir til en kunde som føler at service`n deres ikke holder mål. Jo mer dårlig reklame er det for dere. Har vondt for å tro at andre som leser dette føler at du/dere er felgleverandøren å satse på. Finnes mange der ute som leverer lignene felger til ca samme pris og i tillegg er villlige til å yte service selv etter at fakturaen er betalt.

Om jeg har kjøpt de av deg eller som andre forbruker har ingen betydning.

Retards-kommentaren kunne jeg spart meg, den tar jeg.

 

Ja, nå hamrer jeg løs på deg siden du driver og påstår at vi driver dårlig service når vi ikke kan levere dette til deg og prøver å fortelle deg det. Det er mange felg-leverandører som ikke kan skaffe reservedeler til utgående modeller så vi er hverken de første eller de siste.

 

Vi har ingen problemer med å ordne med nye senterdeksler om vi har MULIGHETEN til det. I dette tilfellet så har vi ikke det, og da kan vi ikke levere. Jeg skjønner ikke at det skal være så vanskelig å forstå.

 

Du har jo ikke engang kjøpt felgene hos oss, men brukt til halve prisen av hva de koster.

Jeg har ingen problemer med at du legger ut den mailen, kjør på du. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ole Christian Hansen ‎[OleChristian.Hansen@meca.no]‎

Kan ikke selge løse felger, har kun sett og vil ikke splitte dem.

 

Mvh Håkon Sandberg

Daglig leder/Gründer

__________________________

Tlf. 64 94 18 30

http://www.partsandretards.no

 

Av entusiaster FOR entusiaster.

___________________________

Lik oss på Facebook - følg med på de beste tilbudene, nyheter og mye annet morro.

[Melding: Besvart]

[Melding: Besvart]

Ole Christian Hansen

Det var jo veldig dårlig da. Hva kan dere selge en ny felg for da? Med vennlig hilsen/Best regards Ole Christian Hansen Kundebehandler Call-senter, Meca Norway AS Mobile:+47 94139471 MECA Norway AS, Kallerudsvingen 13, 2816 Gjøvik Tel: +47 61 13 19 30, Fax:+47

ma 15:35

[Melding: Ulest]

[Melding: Lest]

Bestilling Partsandretards

Sent Items

24. juni 2013 15:31

Jeg får ikke tak i de desverre. Har prøvd før.

 

Mvh Håkon Sandberg

Daglig leder/Gründer

__________________________

Tlf. 64 94 18 30

http://www.partsandretards.no

 

Av entusiaster FOR entusiaster.

___________________________

Lik oss på Facebook - følg med på de beste tilbudene, nyheter og mye annet morro.

[Melding: Besvart]

[Melding: Besvart]

Ole Christian Hansen [olech@meca.no]

Deleted Items

24. juni 2013 15:24

Beskjed sendt via kontaktskjema

Navn: Ole Christian Hansen

Firma: Meca Norway Gjøvik

Adresse: Kollshaugen 11

Postnummer: 2825

By: Gjøvik

Telefon: 41609092

Epost: olech@meca.no

Beskjed: Hei har handlet et sett slike SPRS818 Men jeg har mistet et senterdeksel. Kan dere få tak i et slik, og til hvilke pris?

 

Som alle ser her så har jeg på ingen måte vært stygg.

Ber om innlegget med mail-samtalen blir slettet da jeg ser på den som privat-

 

Fikk også akkurat nå svar fra SpeedTech med følgende svar:

 

"Hi

 

No problem, we can help you.

 

Center cap with the aluminum hex nut?

 

Do you need 1 piece or more?

 

Let us know.

 

Regards

Guido

Speed-Tech

office@speed-tech.de

http://www.speed-tech.de

Phone 0049 5504 9499390

FAX 0049 5504 94 99391

 

Har du egentlig prøvd??

 

ordner saken selv jeg...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Som alle ser her så har jeg på ingen måte vært stygg.

Ber om innlegget med mail-samtalen blir slettet da jeg ser på den som privat-

 

Fikk også akkurat nå svar fra SpeedTech med følgende svar:

 

"Hi

 

No problem, we can help you.

 

Center cap with the aluminum hex nut?

 

Do you need 1 piece or more?

 

Let us know.

 

Regards

Guido

Speed-Tech

office@speed-tech.de

http://www.speed-tech.de

Phone 0049 5504 9499390

FAX 0049 5504 94 99391

 

Har du egentlig prøvd??

 

ordner saken selv jeg...

 

Ja, jeg har prøvd.

Og fikk nei til svar, derfor så har vi kuttet ut denne leverandøren. (og av flere andre grunner)

 

Du får si ifra når du får det, så vet jeg hvor lang tid han bruker på å få sendt det til deg. :)

Jeg tror vi prøvde å bestille dette i fjor til en annen kunde, de har vi enda ikke mottatt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det skal jeg gjøre Håkon.

Så legger vi den saken død.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

69 euro kostet et deksel.

var vist på lager så da får vi se hvor lang tid dette tar;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

På fredag var jeg på postkontoret og hentet nytt deksel med sentermutterern;)

Tok da noen uker før det kom, men det er det verdt;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.