Anbefalte innlegg

når på søndag er det ting begynner å skje i halden egentlig? jobber natt til søndag, så jeg må vite når jeg skal stille vekkeklokka ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Innkjøring for utstillere er mellom 10.00 og 12.00.. De som kommer etter 12.00 kan fortsatt få kjøre inn, men vil ikke bli bedømt da dømmingen starter 12.00...

 

Vi ser selvsagt litt mellom fingrene dersom folk har reist land og strand rundt eller har andre gode grunner til å komme sent ;)

 

Vær der før 12 så går det bra : ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ill be there ;) ha noen skiltplater og vwaudi-club stickers i bilen til meg a? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det har jeg vettu.. Har nok bagasjeplass også på søndag ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe, fine greier knut richard! ser etter bilen din der oppe jeg da..eller vink hvis du ser min ellerno!:): pisk :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja du får se etter bilen min, men tror kanskje ikke du kjenner den igjen ( hvis du ser i signaturen min ;) ) så jeg skal holde øynene åpne etter deg jeg.... Fy som jeg røpet den lille hemmeligheten min her nå :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

s4!:D grattis! du får heller se etter meg du da ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

OT: Grattis Knut, stereo blir nå byttet i motor? : smil :

Bilder??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal se etter deg vettu!

 

Nikolai : Nja.. vi får se, jeg er jo en sånn bilstereo-tulling jeg vettu, så er vel ikke umulig jeg vil ha litt lyd i bilen nå også, men har iallefall en motor som skulle orke litt nå da :) Koser meg "gløgg ihjæl" nå :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Litt OT.

Andrè, ikke bli overasket hvis det er en tulling i en golf (som bildet til venstre)som stopper ved bilen din i nær fremtid.: vinke :

Har sett hvor den står flere ganger når jeg har kjørt til og fra jobben på Rockwool, så en dag når jeg har tid så stopper jeg og ser på bilen din. : smil :: cool :

 

Jobber også natt til søndag kl 10:00, så jeg er vel i Halden rundt kl 12:00 tror jeg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mange fra Østfold som skal til Halden i morra?

Noen fra Moss som skal kjøre innover?

Jeg satser på å kjøre innover ca 09.00, for å prøve å treffe kolonnen som kommer på E6

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde tenkt meg en tur....Men bilen står som sagt på Dahles auto med en motor som ikke vil gå : gråter :

...er innelåst takket være en snill fyr der :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mange fra Østfold som skal til Halden i morra?

Noen fra Moss som skal kjøre innover?

Jeg satser på å kjøre innover ca 09.00, for å prøve å treffe kolonnen som kommer på E6

 

Det blir en gjeng som kjører fra moss imorra, var snakk om en 11-12 biler derfra så hvis du kan få tak i noen av mossegutta så kan du jo slenge deg på de

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Litt OT.

Andrè, ikke bli overasket hvis det er en tulling i en golf (som bildet til venstre)som stopper ved bilen din i nær fremtid.: vinke :

Har sett hvor den står flere ganger når jeg har kjørt til og fra jobben på Rockwool, så en dag når jeg har tid så stopper jeg og ser på bilen din. : smil :: cool :

 

Jobber også natt til søndag kl 10:00, så jeg er vel i Halden rundt kl 12:00 tror jeg

 

 

hehe, ok;D snushane:P bare å stoppe å se det vel.. stopp gjerne om du ser meg ved bilen og, hyggelig å bli kjent med flere mennesker :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.