3M 1080 Matte Metallic Blue helfolieringsfolie (hel rull - 20 meter)

Anbefalte innlegg

Har en rull med 3M M227 folie fra 1080 serien til salgs. 20 løpemeter x152cm bredde, dvs 30 kvadratmeter) nok til å ta en medium stor bil. typ A4/Passat etc.

 

Helt fersk, er produsert på 3M sin fabrikk i Tyskland, som startet opp produksjon for det europeiske markedet i april i år, rullen er levert av 3M Norge.

 

Samme som er brukt på min bil:

 

20130505_143103_zps8fdd937b.jpg

 

20130511_160206_zps5929fa24.jpg

 

Selger hele rullen for 4900,- inkl frakt ved kjapp avgjørelse.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor vanskelig er det å legge slik en folie? For en som aldri har lagt folie før.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lurer jeg også på? Ser for meg mange saftig gloser før jeg hadde klart ett panel bare.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan nok ikke gi et godt svar på det da jeg har holdt på med folie i flere år før helfoliering ble prøvd. Men har jo sett flere i klubben her som har handlet inn folie uten noe erfaring og foliert selv med godt resultat.

 

Men det er jo en lærekurve her som med alt annet. Det jeg kan si om saken, er at denne folien er veldig lett å jobbe med i forhold til alt annet jeg har prøvd, brukte 1080 både på denne bilen og Lupoen jeg hadde, og de er de to letteste bilene jeg har prøvd meg på, gir folien endel credit for det.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Står fremdeles klar til sending denne rullen :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Byr deg 3500 ink frakt

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Setter ned prisen til 4000kr for denne rullen (+ evnt frakt om den skal sendes). Det er litt mer på den enn de 20 meterene som står oppgitt i første post, det er en 25m rull som er rullet av litt over 2 meter fra. Så 22m+ igjen på rullen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Heey!

 

Får rundt hele 3bg stv med denne?, + noen feil!? :)

 

Evt.. hvor jeg kan handle mer av dette produktet?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvordan blir vedlikeholdet av dette med tanke på vask? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det vil jeg tro, regner man 5 meter på hver side + 5 meter over midten (panser+tak), så er man oppe i 15, da har man 7 meter igjen til fangere, bakluke samt prøving og feiling. Om man f.eks vil ha blank sort tak (har endel av dette også) så blir det ennå flere meter til overs. Har vasket min egen bil (samme folie) med "alt mulig" for å teste, avfetting med prickbort, surfex hd, Chemical guys Green Clean og Grime Reaper. Alt dette går helt fint, vasker selv hjemme med avfetting, skumkanon på såpe og svamp. Det blir jo ikke swirls i matt folie ;)

 

Mer folie kan jeg skaffe, men det er like billig på nett. Iallfall om det er snakk om litegrann folie, og ikke hele ruller. Ganske (utrolig) dyrt å handle avrullet 3M ((ikke hel rull) i Norge.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette hørtes interessant ut!, Jeg skal sjekke litt ang dette i mrg, trur du kan holde av denne imens?? :P :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er flere som er interesserte over pm her, og har sagt førstemann til mølla.. så jeg forholder meg til det fremdeles. Men ingen som har slått til ennå da :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Denne tråden er stengt for flere svar.


VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.