Lokallags treff Jessheim onsdager kl 18

Anbefalte innlegg

Vi treffes hver onsdag kl 18 på mc donalds på Jessheim, og holder på til siste mann drar hjem. Vel møtt!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kommer til onsda'n! ;)

Satser på at flere "nykommere" kommer og! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mulig jeg tar en omvei borti værste og lurer meg innom på onsdag.. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var der fem over seks og tok en kaffe på Esso, men hvor var lokallaget?? :) Så en Jetta 6 på Gallardo-hjul mens jeg var inne på Esso, det var alt..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har ferie så glemte helt. Og Lena jobber kvelden denna uka. Men vi kommer snart skikkelig hardt tilbake igjen: rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg skal se om jeg rekker nå til uka :) må se ann hvordan jeg jobber. Blir jo mitt første "treff" siden jeg er ny her :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Håper du rekker og ønsker deg velkommen i klubben.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Om du trenger skiltplater eller klistremerker. Ta kontakt på pm. Jeg er også behjelpelig med vagcom om det skulle trenges

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da nærmer det seg onsdag igjen. er folket klar for treff?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Denna onsdagen er jeg med :)

Begynner å bli altfor lenge sia sist jeg var på et treff..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal prøve å rekke det, men tviler. Jeg venter fortsatt på en del til bilen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har ferie den uka som kommer og så må nesten se ann hva som skjer og hvor jeg plutselig havner hen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det parkeringsplassen utenfor McD som er location? Da jeg var innom ca 18 forrige uke var det relativt mange besøkende der, hvordan er det evt å ha det på plassen til venstre ved innkjøringen til området? Bare en observasjon, siden det starter forholdsvis tidlig.

 

Svinger innom hvis jeg er i værste på onsdag.. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Parkerer man på plassen til venstre blir man bøtelagt... Det er parkeringen til hotellet..... Så vi fortsetter med å parkere på parkeringen til mc donalds.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Aha. Har registrert at det nesten alltid står noe senka biler og rånetraller der så jeg regnet med at det var litt slækk ser du ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har vært parkeringsvakter der og gitt bøter flere ganger når vi har vært på treff.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser ut til å bli knall vær i morra! Nå er det bare å vaske bilen og møte opp på Jessheim kl 18 :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg får ikke vært med i dag desverre, men kommer nok sterkere tilbake til uken som kommer.

Kos dere :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeanette, gamlebilen din kom innom på jobben i går.. Så fortsatt veldig hel ut.. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da har Møller fått inn delen. Da ræser jeg til Olavsgård og Biltema (kjøleveske hehe) etter jobb så tilbake til Smestad og slenger dette i, så kommer jeg. Kan hende jeg blir litt forsinket =)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kult,Eirik! Etter første natten i nytt eie ringte de og lurte på navnet oppå spilleren, den var stjålet... Så fint å høre at bilen er hel :-)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvordan var oppmøtet denne uken?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi var 6 stk. Synes det er bra til å være i fellesferien og med ferskt lokallag.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det et jeg enig i :-) så morro! da! Fint med eget lokallag og syns jeg, bra jobba!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Denne tråden er stengt for flere svar.


VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.