#51 Skrevet Juli 18, 2013 Vis jeg finner et billig merke så ville jeg bare lagd et custom feste for å ha i grillen, men syns de merkene der er litt drøy i pris. Jaja Lena... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#52 Skrevet Juli 22, 2013 Da er det straks onsdag og nytt treff på Jessheim kl 18! Denne onsdagen får ikke jeg kommet siden jeg jobber kvelds skift... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#53 Skrevet Juli 22, 2013 Jeg rekker heller ikke Jessheim på onsdag, skal sette inn nye dempere da. Er det noen som skal på Lørenskog i dag? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#54 Skrevet Juli 22, 2013 Usikker på Lørenskog. Er jo nesten ingen som kommer dit lenger. Og onsdag skal jeg på omvisning på Akershus festning så McDonald utgår for meg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#55 Skrevet Juli 22, 2013 Usikker på Lørenskog. Er jo nesten ingen som kommer dit lenger. Med tanke på at det er sommerferie for mange så vil jeg tro dette tar seg opp etterhvert 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#56 Skrevet Juli 22, 2013 Vet ikke om jeg rekker treff på onsdag, må se an på onsdag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#57 Skrevet Juli 22, 2013 Jeg rekker dessverre ikke å komme denne onsdagen. Men vil komme sterkere tilbake 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#58 Skrevet Juli 24, 2013 Jeg får ikke kommet idag, reiser på ferie tidlig i morgen så må gjøre klar bil osv 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#59 Skrevet Juli 24, 2013 og jeg jobber i kveld til 21 i oslo, regner ikke med att så mange er igjen til etter kl 21? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#60 Skrevet Juli 24, 2013 Vis du skal gjøre noe med bilen, så er det å bytte ut skiltplate foran Kenneth. Merka først i helgen at du bare hadde bytte bak Jeg får ikke kommet idag. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#61 Skrevet Juli 24, 2013 Jeg får ikke på skiltplate foran Daniel.. Har sånt innhakk i grillen som skiltet sitter i Og der er det ikke plass til noe annet enn skiltet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#62 Skrevet Juli 24, 2013 Da erre modding som telles 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#63 Skrevet Juli 24, 2013 Det ser jeg fram til Men etter mitt syn så syntes jeg det også ser penere ut sånn som det er nå enn og trykke inn ei skiltplate foran der som ikke passer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#64 Skrevet Juli 27, 2013 Da begynner det nærme seg onsdag og nytt treff igjen, flere enn meg som er klare for treff? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#65 Skrevet Juli 29, 2013 Flere enn meg som dukker opp på onsdag? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#66 Skrevet Juli 29, 2013 Dukker opp jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#67 Skrevet Juli 29, 2013 jeg jobber denne uka, får komme sterkere tilbake neste uke 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#68 Skrevet Juli 29, 2013 Jeg dukker opp denne onsdagen. Men får ikke kommet neste uke. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#69 Skrevet Juli 30, 2013 Jeg dukker opp, trenger å kjøpe en skiltholder av deg Lena. Mulig jeg kommer litt senere enn kl 18oo. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#70 Skrevet Juli 30, 2013 Bare og si i fra det så fikser vi det vettu Jeanette 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#71 Skrevet Juli 31, 2013 Jeg kommer en tur, men klarer ikke og være der til kl 18 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#72 Skrevet Juli 31, 2013 Noen det enda? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#73 Skrevet Juli 31, 2013 Utrolig koselig og se alle folka igjen Ser frem mot hvert onsdags treff 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#74 Skrevet Juli 31, 2013 Koselig kveld folkens. Ser fram til neste neste gang jeg forlenger livet deres med enda en latter 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#75 Skrevet Juli 31, 2013 Ja det var en bra kveld Ser frem i mot flere koselige treff Og det er også koselig med flere på treff folkens 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...