#126 Skrevet August 23, 2013 Hyggelig og hilse på folket i går Takk for platene Lena, dem skal settes på nå! Bare å komme innom igjen. For da kan jeg stjele lakk koden på bilen din. Den fargen likte jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#127 Skrevet August 25, 2013 Er folket klare for nytt treff til onsdagen?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#128 Skrevet August 25, 2013 Jeg er klar for treff på onsdag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#129 Skrevet August 25, 2013 kanskje. Er ikke helt sikker. Btw lakk-koden hans morten, tror jeg er LZ4V 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#130 Skrevet August 25, 2013 Har du ikke fått fiksa S2 enda Daniel? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#131 Skrevet August 25, 2013 Jeg kommer! Jo han har det, ser den står over veien her Men har ikke sett den i bruk i helga så har den stoppa igjen, Daniel? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#132 Skrevet August 25, 2013 Den går som en kule. Men tomgangsregulator har begynt å synge litt, samt en annen sensor. men deler på vei Jeg brukte bilen igår. Idag har jeg vært i dåp så da brukte vi familiebilen =) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#133 Skrevet August 26, 2013 Lena du er klar for ny trimming av magemusklene? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#134 Skrevet August 26, 2013 Nei fysj da Morten... Kanskje jeg skal bli hjemme isteden 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#135 Skrevet August 26, 2013 Nei ikke gjør det da, da blir det ikke noe trimming da. Det er jo du som står for den trimmingen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#136 Skrevet August 26, 2013 Har var det UTROLIG mye off-topic. Men når det er sagt så håper jeg på en gjesteopptreden til Onsdag i en VOLVO 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#137 Skrevet August 28, 2013 Flere som kommer i dag? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#138 Skrevet August 28, 2013 Jeg kommer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#139 Skrevet August 28, 2013 Jeg stiller opp med ibux for å dempe de kommende mage smertene 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#140 Skrevet August 28, 2013 Jeg kommer, og i dag tar jeg med vag-com også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#141 Skrevet August 28, 2013 da skal du få leke deg litt med audien, Lena 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#142 Skrevet August 28, 2013 Møtes på jokeren 17:35 Kenneth og Lena? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#143 Skrevet August 28, 2013 Ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#144 Skrevet August 28, 2013 Anbefaler alle som ikke nødvendigvis tilhører lokallaget å ta turen.. Skal i værste etterpå så jeg dukker nok opp i bruksøsa etterhvert. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#145 Skrevet August 28, 2013 Sitter oppi Volda, så jeg kommer ikke 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#146 Skrevet September 3, 2013 Flere enn bare jeg som tar turen imorgen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#147 Skrevet September 3, 2013 Jeg får ikke kommet, jobber kveldsskift i morra ,men neste onsdag er jeg nok klar. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#148 Skrevet September 3, 2013 Sitter i Lisboa, får ikke kommet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#149 Skrevet September 3, 2013 Får ikke kommet i dag. Er å jobber oppi Volda. Meeen.. Sees onsdag om to uker 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#150 Skrevet September 3, 2013 Jeg veit ikke enda 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...