#76 Skrevet Juli 31, 2013 Takker for en bra kveld og et bra oppmøte folkens! Ser frem til flere sånne kvelder Jeg for min del får ikke blitt med før om to uker igjen, pga jobb. Meeen.. Sees om to uker!? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#77 Skrevet Juli 31, 2013 Oh YES! OG Håkon, vi får lage vårt eget treff til uka da vettu 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#78 Skrevet Juli 31, 2013 Vi ses om 2 uker så sant det ikke skulle dukke opp noe veldig uforutsigbart 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#79 Skrevet August 7, 2013 Er det noen som skal på treff idag? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#80 Skrevet August 7, 2013 Jeg kan ikke idag. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#81 Skrevet August 7, 2013 Jeg kan ikke i dag :-( 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#82 Skrevet August 7, 2013 Jeg kan egentlig ikke jeg heller. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#83 Skrevet August 12, 2013 Noen flere enn meg som er klar for en mækkis og treff på onsdag? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#84 Skrevet August 12, 2013 Må se ann litt, skjer mye om dagen her i gården. Om det er rom, kommer jeg nok i audien. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#85 Skrevet August 12, 2013 Jeg er nok klar 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#86 Skrevet August 13, 2013 Tenkte det skulle gå bra med en opptreden om 17.5 timer så svaret er JA. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#87 Skrevet August 14, 2013 Kan dessverre ikke komme idag. Dere får kose dere uten maskoten idag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#88 Skrevet August 14, 2013 Flere enn meg som er klar for treff i kveld? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#89 Skrevet August 14, 2013 Så ble det treff idag for folket? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#90 Skrevet August 14, 2013 Ja Vi var bare 4 stk da, men fikk møte ett nytt ansikt også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#91 Skrevet August 19, 2013 Ser ikke ut som jeg kan til Onsdag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#92 Skrevet August 19, 2013 Jeg kommer på onsdag! Flere som er klare? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#93 Skrevet August 19, 2013 Jeg skal nok klare å rekke det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#94 Skrevet August 19, 2013 Jeg kommer! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#95 Skrevet August 19, 2013 Daniel: du kan få henge etter på skateboard 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#96 Skrevet August 19, 2013 Da får det bli sparksykkel. Skateboard har jeg ikke:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#97 Skrevet August 19, 2013 Jeg skal skaffe deg ett skateboard, Daniel 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#98 Skrevet August 19, 2013 Sørg for at det værtfall har 4 hjul da;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#99 Skrevet August 19, 2013 Kenneth, jeg kjører først med daniel hengende etter, og du kjører etter med kamera i bilen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#100 Skrevet August 19, 2013 Jeg kommer på onsdag! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...