#101 Skrevet August 19, 2013 Jeg kan berolige dere med at bilen starter. så blir lite med skateboard bak biler på onsdag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#102 Skrevet August 19, 2013 Jeg tar skateboardet..! Evt lov å komme i Toyota? tror det blir en tur i værste på onsdag .. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#103 Skrevet August 19, 2013 Lov å komme. Visse folk kommer i volvo, og jeg kom nesten i en kia engang! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#104 Skrevet August 19, 2013 jeg filmer med glede Tar også med ett førstehjelpskrin i tilfelle Daniel skulle miste balansen.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#105 Skrevet August 20, 2013 Hyggelig dere tenker på sikkerheten min:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#106 Skrevet August 20, 2013 Jeg kommer på onsdag - - - Updated - - - Ta med båre også for sikkerhet skyld 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#107 Skrevet August 20, 2013 Jeg har førstehjelpsutstyr i bilen. Fra 2002 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#108 Skrevet August 20, 2013 Da får vi satse på at det holder hvis uhellet skulle være ute 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#109 Skrevet August 20, 2013 Sikkert litt dårlig tape osv, men ellers burde det vel duge 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#110 Skrevet August 20, 2013 Kan ta med noe gaffa tape har noen ruller liggenes. Tape er tape 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#111 Skrevet August 20, 2013 Jeg har no gaffa teip i bilen faktisk:p noe av det beste å ha i bilen:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#112 Skrevet August 20, 2013 Det kom ikke som noe sjokk at du hadde det, Daniel! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#113 Skrevet August 20, 2013 Fått fiksa leppa di Kenneth? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#114 Skrevet August 20, 2013 Ja, har fått den sammen igjen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#115 Skrevet August 20, 2013 Men ikke montert den? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#116 Skrevet August 20, 2013 Sprakk leppa di etter alt dritt pratet Kenneth? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#117 Skrevet August 20, 2013 Joda, den sitter på nå Og nye felger Ånei Daniel, den tåler nok mer enn som så Men går sånn hvis man låner bort bilen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#118 Skrevet August 20, 2013 Er derfor jeg har forsikring som kun gjelder med meg som sjåfør 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#119 Skrevet August 21, 2013 Det sjekka jeg også opp etter Detta uhellet når jeg lånte bort bilen, men det var ikke noe forsikringsselskapet mitt hadde.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#120 Skrevet August 21, 2013 Da er folka klare til kveldens event? Gaffatape, skateboard, kamera og sledetur er funnet frem 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#121 Skrevet August 21, 2013 Fint jeg jobber på et sykehus. Får gå å spørre alle legene her om å få masse sterke smertestillende 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#122 Skrevet August 21, 2013 Takker denna flotte gjengen for nok ett utrolig trivelig treff! Ler så jeg har vondt i magen hver onsdag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#123 Skrevet August 21, 2013 Ingen årsak? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#124 Skrevet August 22, 2013 Hyggelig og hilse på folket i går Takk for platene Lena, dem skal settes på nå! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#125 Skrevet August 22, 2013 Utrolig hyggelig att du stakk innom Alltid artig å treffe andre bilgale. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...