#151 Skrevet September 3, 2013 Sitter i Lisboa, får ikke kommet. Hørtes deilig ut =) Får ikke kommet i dag. Er å jobber oppi Volda. Meeen.. Sees onsdag om to uker Idag? Sjekk kalenderen igjen a 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#152 Skrevet September 3, 2013 I morra da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#153 Skrevet September 3, 2013 Jeg kommer en tur. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#154 Skrevet September 4, 2013 Hmm, her var det ikke mange 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#155 Skrevet September 4, 2013 Jeg jobber, men kommer sterkere tilbake neste uke 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#156 Skrevet September 4, 2013 Jeg også. Tror jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#157 Skrevet September 4, 2013 Ja det må du, må jo få sett nye gliset. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#158 Skrevet September 4, 2013 Det var litt kjedelig å sitte alene så jeg reiste hjem 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#159 Skrevet September 4, 2013 Jeg glemte egentlig av hele treffet idag (dårlig unnskyldning men) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#160 Skrevet September 4, 2013 Jeg glemte egentlig av hele treffet idag (dårlig unnskyldning men) Glemte? hvordan går det ann og glemme ukas beste event? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#161 Skrevet September 4, 2013 Skjedd litt mye denne uka, var på sykehuset fra mandags morgen til i går også har det vært ei strid med denna husbygginga osv så da gikk det egentlig bare rett i glemme boka 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#162 Skrevet September 9, 2013 Snart onsdag igjen og nå har jeg planer om å komme. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#163 Skrevet September 9, 2013 Jeg dukker HELT garantert opp! MEd både skiltplater, merker og vag-com 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#164 Skrevet September 11, 2013 Er folk klare til i kveld? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#165 Skrevet September 15, 2013 Det nærmer seg onsdag igjen, flere enn meg som er klar for nytt treff på mc donalds? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#166 Skrevet September 18, 2013 Flere enn meg og Lena som kommer? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#167 Skrevet September 18, 2013 Orker nok ikke idag. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#168 Skrevet September 18, 2013 Driver å flytter så har ikke tid i dag heller desverre 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#169 Skrevet September 18, 2013 Daniel: orker ikke??? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#170 Skrevet September 18, 2013 Får ikke kommet i dag heller. Reiser bort i morra, så må pakke og ordne div. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#171 Skrevet September 18, 2013 Orker ikke ja. Er en stor jobb å sørge for at alle skal dra hjem med magesmerter Håkon, vi begynner å bli vandt at du ikke er der 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#172 Skrevet September 22, 2013 Snart treff igjen, er dere klare for onsdag? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#173 Skrevet September 22, 2013 Jeg kommer IKKE til Onsdag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#174 Skrevet September 23, 2013 Jeg kommet ikke de to neste ukene da jeg er i Moss. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#175 Skrevet September 23, 2013 Jeg kommer vis ikke noe spesielt dukker opp. Dette blir mitt siste treff på en liten stund mest sannsynlig 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...