#1 Skrevet Mai 18, 2005 Noen som kjenner til denna bilen! Stod parkert utenfor blokken ved Grønli skole, Porsgrunn. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 19, 2005 Noen som kjenner til denna bilen! Stod parkert utenfor blokken ved Grønli skole, Porsgrunn. Kjenner ikke til den, men det kunne blitt bil av den med fine felger, senking og fjerning av Civic spoileren. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 19, 2005 Noen som kjenner til denna bilen! Stod parkert utenfor blokken ved Grønli skole, Porsgrunn. Har sett den flere ganger i Porsgrunn i det siste... Ikke for å være stygg, men jeg trur ikke jeg har sett en bil den ostehøvelen passer dårligere på enn den der....... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 19, 2005 Vekk med vinge og på med senkesett, da blir den mye bedre hvertfall! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 24, 2005 La ikke merke te den "ostehøvelen" med det gangsynet mitt med engang... meeeen det der såå heeelt forjævelig ut!.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 24, 2005 La ikke merke te den "ostehøvelen" med det gangsynet mitt med engang... meeeen det der såå heeelt forjævelig ut!.. Var det deg jeg hilste på i sykehus krysset i Skien her en dag Vegard? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 25, 2005 Var det deg jeg hilste på i sykehus krysset i Skien her en dag Vegard? Stemmer det Heine! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...