Anbefalte innlegg

Noen som kjenner til denna bilen! Stod parkert utenfor blokken ved Grønli skole, Porsgrunn.

Div 001 l.JPG

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som kjenner til denna bilen! Stod parkert utenfor blokken ved Grønli skole, Porsgrunn.

 

Kjenner ikke til den, men det kunne blitt bil av den med fine felger, senking og fjerning av Civic spoileren.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som kjenner til denna bilen! Stod parkert utenfor blokken ved Grønli skole, Porsgrunn.

 

Har sett den flere ganger i Porsgrunn i det siste... Ikke for å være stygg, men jeg trur ikke jeg har sett en bil den ostehøvelen passer dårligere på enn den der.......

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vekk med vinge og på med senkesett, da blir den mye bedre hvertfall!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

La ikke merke te den "ostehøvelen" med det gangsynet mitt med engang... meeeen det der såå heeelt forjævelig ut!.. : eek :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

La ikke merke te den "ostehøvelen" med det gangsynet mitt med engang... meeeen det der såå heeelt forjævelig ut!.. : eek :

 

Var det deg jeg hilste på i sykehus krysset i Skien her en dag Vegard?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var det deg jeg hilste på i sykehus krysset i Skien her en dag Vegard?

 

 

Stemmer det Heine!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.