#1 Skrevet Juli 4, 2013 Noen som skal stille ut på gatebil iår? Vacn skal ikke ha noe stand, men hadde vert gøy å samla noen klubbiler 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 4, 2013 Jeg regner med å ta turen på lørdagen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 4, 2013 Vært gøy og tatt en tur 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 4, 2013 Dropper innom søndag. Uten bil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 4, 2013 Tenkte meg en tur med Audien 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 4, 2013 Har stående tilbud om å stå i telt med 5 andre driftegutter med rollaen, så blir vel en tur med den kanskje :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 4, 2013 Jeg reiser hele helga med jevnaker og hans smuuude Audi Håper noen er med på noe fest og morsomheter ? Vært kult og få til en skikkelig gjeng og feste med. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 5, 2013 Reiser ned onsdag og er der hele helgen, neppe med bil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juli 5, 2013 Da blir det jo en del da ^^ Er det blitt asfalt helt inn nå, eller er det fortsatt grus helvette? :-p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juli 5, 2013 Reiser nedover onsdag etter jobb med bobla (forhåpentligvis med nye hjul) og blir der til godt utpå søndagen. Håper å se mange medlemsbiler der, i alle fall på utstillingen på lørdag! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juli 6, 2013 jeg skal være der hele helga og jobbe der så =) er btw grus der enda bortsett fra pit og depot, der har det kommet asfalt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Juli 8, 2013 Blir å finne hos Moonshine Racing hele helgen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Juli 8, 2013 Jeg reiser hele helga med jevnaker og hans smuuude Audi Håper noen er med på noe fest og morsomheter ? Vært kult og få til en skikkelig gjeng og feste med. Jeg drar! hvordan skal dere bo? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Juli 8, 2013 Vurderer å ta turen, men skulle helst hatt en campingvogn å ha med:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Juli 8, 2013 Vi drar opp torsdag en hel gjeng torsdag både fra fjern og nær. Bor i depoet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Juli 10, 2013 Tar en tur på lørdag Satser på å ta med bilen helt inn 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Juli 10, 2013 Drar ned torsdag, er vell ikke å se bortpå banen før fredag morgen.. Min bil blir vell stående på gauldal gatebil stand.. Blir og feste fredag og lørdag:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Juli 10, 2013 Da har vi kjøpt oss en festivalvogn! Så da blir det camp hele helgen:) kommer ned på dagen på fredag:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Juli 10, 2013 Jeg drar! hvordan skal dere bo? Hvordan skal du bo? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Juli 11, 2013 Gatebil er tydligvis igang igjen, de obligatoriske tidlig ute rånere stod på Statoil i dag tidlig, og biltilsynet har teknisk kontroll på knatterudsletta både i går og i dag og mest sansynlig også i morgen:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Juli 11, 2013 HahaxD håper biltlsynet holder seg unna på lørdag viss ikke må jeg kjøre om Rakkestad 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet Juli 11, 2013 Det er teknisk begge veier til Rudskogen nå fra sarp er det bare å ta bakveien da Kristian kommer ut på veien 50meter etter kontrollen:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet Juli 11, 2013 Hvorfor har ikke VACN stand i jubileumsåret? Ha det gøy! Jeg har bursdag og har det gøy hjemme på lørdagen! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet Juli 11, 2013 det er kontroll begge veier akkurat nå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet Juli 11, 2013 Som skrevet to innlegg over :-) av erfaring bruker det å være kontroll torsdag og fredag også på søndag igjen. Normalt er det ikke kontroll på lørdag :-) men ingen garanti for at det er sånn i år fordet :-P 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...