Gatebil Rudskogen 12-14 juli 2013

Anbefalte innlegg

Det er teknisk begge veier til Rudskogen nå ;) fra sarp er det bare å ta bakveien da Kristian :D kommer ut på veien 50meter etter kontrollen:p

 

Hvilken bakvei?:P ikke såååå kjent oppi der da xD

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det vil jeg også vite :) Skal kjøre fra quality i sarpsborg på lørdag :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjøre om Ise og varteig kirke :) for de av dere som har tenkt å tømme polet i Strømstad før dere kommer, så står også tollvesenet og passer på i kontrollene ;) så vet dere det ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjøre om Ise og varteig kirke :) for de av dere som har tenkt å tømme polet i Strømstad før dere kommer, så står også tollvesenet og passer på i kontrollene ;) så vet dere det ;)

 

Slik som dette?

http://goo.gl/maps/KOK5o

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Der var det bare krøll.. Kjører Ise > sikkelandsveien > belsbyveien > varteigveien > brenneveien. Da kommer du ut 50 meter etter ca der Biltilsynet står og tar inn :) mulig de stopper der og om de skjønner at veldig mange kjører der da.. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skriv gjerne her om dere ser kontroller i helgen ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Om man kommer E6 fra Oslo er det enkelt å kjøre omveien for å unngå teknisk? Trekker på en svær campingvogn som har prøveskilt så dropper gjerne teknisk om mulig. Men jeg orker ikke kjøre masse trange småveier.

 

Vært i Strømstad en uke frem til igår og så folk begynte og hamstre på polet allerede mandag. Så folk fylle biler med 8-10 brett øl, rart de tar sjansen gjennom tollen.. Ikke at det var noen kontroll når vi kjørte over Svinesund før idag da.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Forresten noen som har en sitteplass fra Oslo til rudskogen etter 14 på fredag (idag)? En venninne som skal ned som ikke har mulighet til å sitte på med oss om morgenen.

 

Hyggelig jente om noen vil ha selskap nedover. Send meg en mld på 97604917

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Når jeg åpner kartet på telefon blir det bare krøll, men mulig det er telefon som gjør det.. Rudskogen er ikke der det faktisk er blant annet :P

Mange får seg nok en overraskelse og gleden av å ha kommet gjennom tollen blir kanskje kortvarig on tollvesenet står og tar alt de har utenfor rudskogen ;)

Omkjøringen er en mindre vei, tror veien er generelt ikke så værst, men smal og svingete noen steder minns jeg er møteplasser på slutten av den :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kommer en tur på lørdag :) Satser på å få utstilt bilen! Du må sende meg veibeskrivelse på mobilen, Stamsaas, orker ikke å bli stoppa :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Når drar du dit på lørdag kristian? Jeg tenkte å dra dit tidlig

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er allerede på plass ved depoet og stemningen er bra ;-)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Når drar du dit på lørdag kristian? Jeg tenkte å dra dit tidlig

Skal prøve å være der rundt 10.. Vi reiser fra Porsgrunn ca. 8 :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bør vel være i Horten kl 8 om du skal ha håp om å være fremme 10. Er vel blitt litt bedre med det nye depoet men det er ofte laange køer inn ifra Sarpsborg og rakkestad når det er lørdag og gatebil. Så sett av ekstra tid for å komme deg frem

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bør vel være i Horten kl 8 om du skal ha håp om å være fremme 10. Er vel blitt litt bedre med det nye depoet men det er ofte laange køer inn ifra Sarpsborg og rakkestad når det er lørdag og gatebil. Så sett av ekstra tid for å komme deg frem

Det er såpass ja! Får prøve å dra så tidlig som mulig da :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjører fra Porsgrunn rundt 06.00 i morgen tidlig...dog uten Audi'n, det får jeg ta igjen på jubileumstreffet!;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Visstnok massive køer der nede nå i følge radioen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som vet hva utstllingen koster?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen kontroll inn fra svinesund siden .. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Passerte teknisk 2 ganger uten å bli stoppet. Digg. Først med campingvogna og så uten. Virker som de stopper mest gamle biler. Har sota ruter foran på passaten og det er ganske synlig men har fått passere 2 ganger alt.

 

Snakket med folk på campen som hadde blitt stoppet. Og da hadde de bare sett under bilen med speil og latt dem kjøre videre. Så de tar vel bare en rask sjekk etter senkesett kanskje:p

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen oppdateringer fra i dag? Tenkte å kjøre fra quality hotell i 10 tiden :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kontrollringen er på plass nuh :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som vet hva utstllingen koster?

 

Er priser på Gatebil.no

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da kjører bi om ise

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.