#51 Skrevet Juli 13, 2013 250 for utstilling. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#52 Skrevet Juli 13, 2013 Funket kjempebra den omkjøringsruten! Tusen takk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#53 Skrevet Juli 13, 2013 Gull den ja ;-) var ikke noe kontroll når jeg kjørte, men kom like etter ;-) Siste etappen var noe trang og humpete da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#54 Skrevet Juli 13, 2013 Sikla litt på bilen din Adrian, den er faen meg fin ass for å si det rett ut 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#55 Skrevet Juli 15, 2013 Takk for det! Så ikke Skodaen din der oppe ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#56 Skrevet Juli 15, 2013 Synd at bilen til Alexander ikke var der. Var eneste Skoda der (tror jeg). Noen som har noen bilder av min Skoda btw. Glemte kammera og alt sånn hjemme 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#57 Skrevet Juli 15, 2013 Bilen min ble hjemme i år, siden den er solgt ville jeg ikke risikere mangellapp og/eller riper og merker fra tilskuere.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#58 Skrevet Juli 15, 2013 Noen som veit hvor mange som var der i helga?Kaos på lørdag for parkering for den som var litt for lenge i senga:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#59 Skrevet Juli 15, 2013 Ble mangellapp på dama sin bil hvertfall De var visst ikke så glad i sota lykter og litt mye senk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#60 Skrevet Juli 16, 2013 FOR en helg! lurer på hvor GROM neste juli-treff blir! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...