-96 passat 1,9 tdi ryker hvitt og har startproblem

Anbefalte innlegg

Hallo :)

Eg og ein kamerat har prøvd å få ein 1996 mod. passat 1,9 tdi til å fungere som den skal i de siste. Når eg prøver å kjinne den igang starter den av og til men står å durer ekstremt ujavnt på 500-600 rpm og de kjeme veldig konsentrert kvit røyk av eksosen. Har høyrt at dette kan tyde på altfor tjukk oljeblanding? Bilen har stått i 4 år i garasje og har våre starta av og til, men dette problemet kom når kameraten min var på vei heim. Vi kjøyrte diagnose på bilen og fekk opp feilkode 00550 og 00542. Den eine koden var vel at needle lift up sensoren var problemer med, so vi skifta heile dysa (dysa kom frå ein anna motor som han har ståande) men samme problemet kom tibake:( ingen av oss har våre nåke serlig borti diesel motorer før, men eg tenkte kansje nåken her har våre borti samme problemet eller har forslag til ka som kan være feilen? Takk for alle svar :)

 

Mvh.

Erlend

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Første som slår meg er at turbo'en har takket for seg..

Sjekka om den bruker mer olje enn før?

 

EDIT:

Fant disse sidene om feilkodene du fikk opp.

00550

00542

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Han henta bilen for ca ein mnd. sida, og kjøyrte den ca 30 km, og de var då problemet dukka opp, at bilen plutselig mista all kraft og de kom mykje kvit røyk. Men plutselig funka den igjen, og gjekk ei stund, so kom de samme igjen, og no ser det ut som de har blitt konstant. Når vi prøver å starte bilen no kjem de berre kvit røyk og den kan stå å svirre på 500-600 rpm i 5-6 sekund so stoppa den :S Men kan det bety at det er turboen då som er gåen? Eller kan det berre være so enkelt som dårlig diesel/vatn på tanken?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi hadde av dieselfilter idag, og de såg ikkje bra ut de som kom ut, vi fekk rensa det og kjøyrte gjennom diesel til det var klart og fint. Pumpa ut det som var av diesel på tanken og fyllte på ny, fekk litt fyr i bilen, men vil endå ikkje gå uten å stoppe. Har mistanke om at fødepumpa er gåen? skal iallefall prøve å fylle ein slange med diesel og koble på dieselfilteret og sette trykk på for å sjå om det blir nåke forskjell imåra(etter ka vi fekk i tips av ein bekjent). Nåken som har nåke triks i ludo til meg her? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har no funne ut at hjernen er chippa, kan dette være årsaken? Bør vi prøve å få tak i orginal hjerne og sjå? kordan går dette med startsperre og alt sånt??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvit røyk som lukter surt betyr for sent teningstidspunkt, så den rekker ikke å forbrenne all diesel skikkelig.

0550 feilkoden kan også tyde på det.

Jeg ville kontrollert registerets straming og timing så du er sikker på at pumpa har korrekt tenningstidspunkt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Okay, er det tilfeller der registerreima har hoppa eit hakk? Tenkte imåra å kontrollere registerreima og at den står sånn den skal gjer. Kjeme med oppdatering etter dette. Takk for svar fåreløbig iallefall :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fekk start på bilen igår:) registerreima sto feil, so vi sette det tilbake til fabrikkinnstillinger, og det viste seg at veiva sto feil i forhold til pumpe og kammen.

Takk for alle svar :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.