Aluminiumsdeler i mjøsområdet

Recommended Posts

Er det noen som vet hvor man får kjøpt aluminiums rør og bend i mjøsområdet? 3" og 4" med ca 2mm vegg i 6061 kvalitet hadde vært midt i blinken.

På forhånd takk:)

hva med rørleggere?mange av dem driver jo med alu rør til bedrifter,f.eks brumunddal rør & sveis kan vel kanskje skaffe?

Heeeelt OT, men du som sendte SMS angående lister til kanalskjørt, Stig? Vil ha de fortsatt om du har de:p

hva med rørleggere?mange av dem driver jo med alu rør til bedrifter,f.eks brumunddal rør & sveis kan vel kanskje skaffe?

Har hørt med BD på Lillehammer og det hørtes ut som at de kunne skaffe men jeg får ikke handlet der som privatperson:) Rør & sveis må sjekkes opp. Takk for tips!

Heeeelt OT, men du som sendte SMS angående lister til kanalskjørt, Stig? Vil ha de fortsatt om du har de:p

Det var nok ikke jeg som sendte i dag men de ligger her fortsatt og venter på å bli hentet. Det er bare å ta seg en tur en dag det måtte passe:)

Ikke i dag, men for ei stund siden:)

Send meg en SMS på 99462375, så jeg får igjen nummeret ditt.

Oppland metall i Hunndalen/Gjøvik

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.