Aluminiumsdeler i mjøsområdet

Anbefalte innlegg

Er det noen som vet hvor man får kjøpt aluminiums rør og bend i mjøsområdet? 3" og 4" med ca 2mm vegg i 6061 kvalitet hadde vært midt i blinken.

 

På forhånd takk:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hva med rørleggere?mange av dem driver jo med alu rør til bedrifter,f.eks brumunddal rør & sveis kan vel kanskje skaffe?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Heeeelt OT, men du som sendte SMS angående lister til kanalskjørt, Stig? Vil ha de fortsatt om du har de:p

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hva med rørleggere?mange av dem driver jo med alu rør til bedrifter,f.eks brumunddal rør & sveis kan vel kanskje skaffe?

 

Har hørt med BD på Lillehammer og det hørtes ut som at de kunne skaffe men jeg får ikke handlet der som privatperson:) Rør & sveis må sjekkes opp. Takk for tips!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Heeeelt OT, men du som sendte SMS angående lister til kanalskjørt, Stig? Vil ha de fortsatt om du har de:p

 

Det var nok ikke jeg som sendte i dag men de ligger her fortsatt og venter på å bli hentet. Det er bare å ta seg en tur en dag det måtte passe:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke i dag, men for ei stund siden:)

 

Send meg en SMS på 99462375, så jeg får igjen nummeret ditt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Oppland metall i Hunndalen/Gjøvik

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.