#1 Skrevet Juli 14, 2013 Er det noen som vet hvor man får kjøpt aluminiums rør og bend i mjøsområdet? 3" og 4" med ca 2mm vegg i 6061 kvalitet hadde vært midt i blinken. På forhånd takk:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 14, 2013 hva med rørleggere?mange av dem driver jo med alu rør til bedrifter,f.eks brumunddal rør & sveis kan vel kanskje skaffe? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 14, 2013 Heeeelt OT, men du som sendte SMS angående lister til kanalskjørt, Stig? Vil ha de fortsatt om du har de:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 14, 2013 hva med rørleggere?mange av dem driver jo med alu rør til bedrifter,f.eks brumunddal rør & sveis kan vel kanskje skaffe? Har hørt med BD på Lillehammer og det hørtes ut som at de kunne skaffe men jeg får ikke handlet der som privatperson:) Rør & sveis må sjekkes opp. Takk for tips! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 14, 2013 Heeeelt OT, men du som sendte SMS angående lister til kanalskjørt, Stig? Vil ha de fortsatt om du har de:p Det var nok ikke jeg som sendte i dag men de ligger her fortsatt og venter på å bli hentet. Det er bare å ta seg en tur en dag det måtte passe:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 14, 2013 Ikke i dag, men for ei stund siden:) Send meg en SMS på 99462375, så jeg får igjen nummeret ditt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 28, 2013 Oppland metall i Hunndalen/Gjøvik 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...