ATS Classic 8x13 eller 7x13 til Golf 1 ønskes kjøpt, med eller uten dekk

Anbefalte innlegg

Som tittelen tilsier har jeg lyst på ATS felger til min Golf 1, si ifra hvis det er noen som har noen greie felger med eller uten dekk liggende:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

6x13 er ikke interessant i det hele tatt? Har 4 6x13 du kan få for en 1000-lapp. Komplette med senterkopper, uten dekk.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mulig du vet det, men kanskje andre lurer på det samme;

Disse produseres fortsatt av ATS :)

7x13 ET20

8x13 ET1

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har vurdert nye også, ikke bestemt meg helt. Vil helst ha 7 eller 8 brede, syns det ser bra ut med litt moderat strekk. Vet det er litt problemer å skaffe dekk til disse dimensjonene, noen som har noen anelse om hvor man kan få tak i dette? Har hørt litt rundt på noen av de lokale dekkbutikkene og det virker som om de sliter med å skaffe brede dekk til 13". Greit å vite at det det finnes dreie dekk til moderat pris før man kjøper felger...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

dekkonline har dekk til dette...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi har nye 7+8" ATS Classic alltid på lager.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har 6x14" som jeg vurderer å selge

4x100 et21

Jeg syns 13" gjør mk1 altfor lav, men det er min mening. Disse er utrolig kjeldne i 14".

Jeg bor i Moss hvis du vil ta en titt. Pm hvis du er interessert

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.