Ålesund: Her har vi medlemsrabbatter

Anbefalte innlegg

Tenkte og lage en tråd med oversikt over der vi har klubb rabatter:

(Skrik ut om noen veit om andre plasser med rabetter, eller om noe er feil)

 

Her er følgende jeg kjenner til:

 

Møller Ålesund AS - 15% Rabatt

Adresse: Brusdalsv. 201, 6011 Ålesund

Tlf: 70 17 88 50

 

 

Hallanor AS - 15% Rabatt

(Unntak av noen varer med lav avanse f.eks Xenonlys)

Borgundfjordv. 116, 6017 Ålesund

Tlf: 70 17 20 50

 

 

Bilextra (Rønneberg Auto Industri AS) - 15% Rabatt*

*Har ikke offisielt rabatter men klubb medlemmer for somregel fordet.

Adresse: Lerstadv. 510 Breivika, 6018 Ålesund

Tlf: 70 17 79 50

 

 

Mekonomen er jeg usikker på.. Noen som veit/kan skjekke dette og andre?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mekonomen er såvidt jeg har forstått franchise, og her i byen gir dem ikke ut rabatter til "noen". Det paap (petter a.) sa var at lokallagslederen burde sende et pent stilet brev (kanskje innsatt med god duftende parfyme også) hvor man trygler om rabatter.. hehe

 

Ut over dette er der vel ikke noe rabatt på Meca heller.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hos Meca burde det være mulig å få til noe, siden kjeden såvidt jeg vet sentralt har et system med "bilbransjerabatt" på generelt grunnlag.. Tror det er snakk om 15% på ihvertfall reservedeler og andre bildeler..

 

Når det gjelder Mekonomen kan det sikkert bli vanskelig, for han som er sjef der virker rimelig sur & sær.. :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Personlig synst e det må ver bedre å få til en skikkelig avtale med EN av rekvisita-butikkane, enn å ha "litt" rabatt overalt.. Dei selge nå stort sett det samme alle butikkane så..

 

Menmen e he forsåvidt bra prisa på både MECA og BilXtra uansett så for me spela det mindre rolle kor vi he rabatt, men det kunne vør greit med avtala likevel :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

....

Når det gjelder Mekonomen kan det sikkert bli vanskelig, for han som er sjef der virker rimelig sur & sær.. :D

 

Oh yes, det stemmer så inderlig godt.. heldigvis er de andre der sånn noenlunde mer oppegående.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Når det gjelder Mekonomen kan det sikkert bli vanskelig, for han som er sjef der virker rimelig sur & sær.. :D
Hehe var å henta nye bremseskiver og klosser til de nye fjørbeina mine på lørdag. Fikk ganske bra med rabatt på Mekonomen,men handla med søskenbarnet av dama da ;) Vet ikke om jeg skal si hvor mye jeg fikk men det var MYE!!! :tilber:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis dere trenger hjelp til å stile et slikt brev fra partner-komiteen, så er det bare å sende en PM.

 

Legger inn de avtalene dere har her under Partner-delen, så får dere oppdatere meg eller John Arild etterhvert.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er dette for alle medlemmer? eller bare for dere i ålesund lokallag? jeg er fra ørsta, og her er det absolutt ikkeno rabatt å få:P hehe..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er dette for alle medlemmer? eller bare for dere i ålesund lokallag? jeg er fra ørsta, og her er det absolutt ikkeno rabatt å få:P hehe..

 

La oss si det sånn, det er for Vacn medlemmer når dem handler i Ålesund.

 

Tankevekker:

Hvordan kan butikken vite hvor du kommer fra ?

Dessuten gir dem vacn-rabatt ikke Ålesund lokal-lagsrabatt.

 

Hvordan butikkene i Ørsta gir eller ikke gir rabatter er vel opp til eieren av den aktuelle butikken.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe ja, så sant så sant=) men da er det bare å ta svippturen til ålebyn da ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

fekk rabatt på tess når ej skulle ha rørflens å litt småtjafs. trur det kan vær muli å få en rabatt avtale me dem.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.