Anbefalte innlegg

Vi i Telemark lokallag ønsker å invitere Bergen, Haugesund og Stavanger lokallag til ustillingstreff lørdag 4. junig i Porsgrunn. Se http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=26195

 

Vi håpet da at en fra en av disse vestlandsklubbene kunne stille i jurien til kåringene av de fineste bilene.

 

Tenkte kanskje at det ble litt morro hvis det ble noen biler fra disse tre lokallagene, da dere kan kjøre samlet over fjellet, og kanskje kjøre videre til Kristiansand på søndagen, da det også er ett treff der da.

 

Hvis det er stor interesse vil jeg prøve å ordne overnatting for dere i området her, hvis dere ikke ønsker å dra videre til sørlandet på lørdagen.

 

Håper vi ser noen av dere

 

Hilsen Styret i VACN Telemark.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Halais Heine.. Hadde vært gøy.. Men jeg kan ikke. Spørs vel om det ikke blir litt vanskelig å få folk over, Gatebil denne helgen og VwAudi neste helg.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei Heine.

 

Jeg kan desverre ikke komme på dette treffet, grunnet jobbing. Håper dere får til et kjempetreff!! Stiller neste år jeg.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vet at det er litt vanskelig på så kort tid å reise så langt, men det hadde vert veldig morro hvis det kom noen fra Bergen.

 

Kansje han Kineseren med den gammle 90'en tar en tur?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er han hjemme da? Er jo i Kina til helgen hvertfall..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja hvis tiden streker til så stiller jeg Hva med blusen da?? når var den?? Han kinesseren stiller med sin splitter nye KIA ett eller annet.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja hvis tiden streker til så stiller jeg Hva med blusen da?? når var den?? Han kinesseren stiller med sin splitter nye KIA ett eller annet.

 

Sendte Kina mannen en mail i sted om når han kommer hjem. Tror han kommer hjem til Bluesen i allefall. Han har foresten bursdag i dag.

 

Tror det var Kia Sportage han skulle ha, for han måtte vist ha 3 hjuls trekk.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er noen som har pratet om å ta en tur, men er det noe banekjøring

hos dere eller haugesund?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er noen som har pratet om å ta en tur, men er det noe banekjøring

hos dere eller haugesund?

 

Det er ikke noe banekjøring i Porsgrunn, men pleier ikke Bergen ha noen banekjøring i august? Hadde tenkt meg en tur dit i år, men fruen har termin samtidig, så det spørs om det ikke utgår i år også.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har treff her i August ja, med banekjøring..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Treff uten banekjøring er som Audi uten femmer ;(

 

Kina mannen såg forresten en A8 L W12 i dag. fett. Ellers ser eg mange helt nye santana type 84'.

 

Mye rare utgaver av Audi her, som Audi 100 V6 type 89' eller Audi 200 2.4

 

Eg kommer heim 28 juni

 

Faen så surt å gå glipp av Våler treffet. (men når eg husker Øystein sin tillstand i fjor så er eg litt glad og.....)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

JA makkan til oppførsel på Øystein az!! tihihihi regner med at Øystein stiller i samme form i år som i fjor.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.